“GPRS” در استان تهران از امروز آغاز به کار کرد/ افزايش تعرفه نداريم

محمد سليماني در حاشيه سفر استاني هيئت دولت و در گفتگو با خبرنگار مهر در خرم آباد، با اشاره به وضعيت سيستم “GPRS”، بيان داشت: اين سيستم در تهران آماده اجرا است.وي با بيان اينکه کليه اشکالات فني اين سيستم در کشور مرتفع شده است، افزود: اين سيستم به طور آزمايشي به عده اي واگذار …

محمد سليماني در حاشيه سفر استاني هيئت دولت و در گفتگو با خبرنگار مهر در خرم آباد، با اشاره به وضعيت سيستم “GPRS”، بيان داشت: اين سيستم در تهران آماده اجرا است.
وي با بيان اينکه کليه اشکالات فني اين سيستم در کشور مرتفع شده است، افزود: اين سيستم به طور آزمايشي به عده اي واگذار شده و در حال اجرا است.
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با بيان اينکه قرار بود همه مجوزهاي لازم اين سيستم از دستگاههاي مرتبط گرفته شود، عنوان کرد: اين سيستم از امروز – شنبه – ارائه خدمات به مردم را آغاز مي کند.
سليماني با اشاره به اينکه بقيه استانها بعد از تهران به تدريج وارد شبکه مي شوند، ابراز اميدواري کرد: تا پايان امسال تمام کشور تحت پوشش سيستم “GPRS” قرار بگيرند.
وي يادآور شد: راه اندازي شبکه “MMS” نيز از طريق اين سيستم امکان پذير خواهد بود.
GPRS يا خدمات راديويى مربوط به بسته هاى اطلاعات (General Packet Radio Service) با به کارگيرى زيرساخت شبکه GSM به شکل انتها به انتها سرويسهاى راهگزينى بسته هاى داده را در اختيار ما قرار مى دهد.
کدام افزايش تعرفه؟
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات همچنين در پاسخ به سئوال ديگر مهر پيرامون افزايش تعرفه هاي تلفن ثابت و همراه با قاطعيت اعلام کرد: در اين زمينه افزايشي نداشته ايم.
سليماني با تاکيد بر اينکه چيزي که وجود خارجي ندارد را نبايد به مردم تلقين کرد، تصريح کرد: افزايش تعرفه ها صحت ندارد و تاکنون اعتراض مردمي در اين زمينه نداشته ايم.
وي با قاطعيت اعلام کرد: برنامه اي براي افزايش تعرفه هاي تلفن همراه و ثابت را نيز در دستور کار نداريم و در آينده نيز اين اتفاق رخ نخواهد داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا