حضور رئیس شورای مرکزی سازمان نصر کشور در کارگروه اجرایی پنجمین جشنواره ملی فاوا

به گزارش خبرنگار موبنا، خسرو سلجوقی، رئیس کمیته هماهنگی و اجرایی پنجمین جشنواره ملی فاوا با اعلام این خبر ودرخصوص حضور ناصرعلی سعادت به عنوان نماینده بخش خصوصی در کارگروه اجرایی این جشنواره افزود: با موافقت وزیر ارتباطات، “ناصرعلی سعادت” به عنوان رئیس سازمان نصر تهران و رئیس شورای مرکزی سازمان نصر کشور در این …

به گزارش خبرنگار موبنا، خسرو سلجوقی، رئیس کمیته هماهنگی و اجرایی پنجمین جشنواره ملی فاوا با اعلام این خبر ودرخصوص حضور ناصرعلی سعادت به عنوان نماینده بخش خصوصی در کارگروه اجرایی این جشنواره افزود: با موافقت وزیر ارتباطات، “ناصرعلی سعادت” به عنوان رئیس سازمان نصر تهران و رئیس شورای مرکزی سازمان نصر کشور در این کارگروه ۵ نفره حضور فعال دارد.
سلجوقی با تاکید براینکه جشنواره ملی فاوا با هدف ترغیب سیاست گذاران ، مجریان دولتی و خصوصی برای معرفی تولیدات و دستاوردهای خود در حوزهICT برگزار می شود، افزود: با مشارکت بخش خصوصی در اجرای این جشنواره، رویکرد آن ملتی – دولتی خواهد بود و امیدواریم جشنواره ششم با حضوربخش خصوصی موفق تربرگزارشود.
ناصرعلی سعادت، رئیس سازمان نصر تهران و رئیس شورای مرکزی سازمان نصر کشور درخصوص برگزاری این جشنواره و ضمن ابراز خرسندی از تعامل مستمر دولت با صنف و سازمان نصر گفت: خوشبختانه حمایت های دولت تدبیر و امید از بخش خصوصی درحد صحبت باقی نمانده و ما در عمل شاهد مشارکت و تعامل دوسویه دولت با بخش خصوصی هستیم.
سعادت با اشاره به آمادگی سازمان نصر برای حمایت از این جشنواره و پروژه های فناوری اطلاعات دولت گفت: سازمان نظام صنفی رایانه ای به واسطه فرصتی که از سوی دولت تدبیر و امید برای مشارکت فراهم شده، از تمام ظرفیت های خود برای حمایت از اشتغال زایی، توسعه کسب و کار و شکوفایی صنعت فناوری اطلاعات استفاده خواهد کرد.
رئیس شورای مرکزی سازمان نصر کشور تاکید کرد: با یاری و مشارکت بیشتر بخش خصوصی، قطعا دوره های بعد این جشنواره پررونق تر برگزار خواهد شد.
سعادت خاطرنشان کرد:امیدواریم این تعامل و همکاری دولت با سازمان به عنوان نماینده صنف فناوری اطلاعات، تداوم یافته و پررنگ تر شود.
رئیس کمیته هماهنگی و اجرایی پنجمین جشنواره ملی با بیان اینکه ترکیب دولتی-خصوصی برای برگزاری بهتر این جشنواره ضروری است، افزود: درجشنواره امسال نیز از ظرفیت بخش خصوصی بهره برده ایم تا اعتمادسازی بخش خصوصی به دولت را افزایش دهیم.
سلجوقی درخصوص کیفیت برگزاری این دوره از جشنواره ملی فاوا ادامه داد: امسال به نسبت سال های گذشته، ثبت نام و داوری دقیقتری در کارگروه ها انجام شده است، هرچند که تعداد ثبت نام کنندگان هنوز با بازار کل ICT کشور فاصله دارد.
۱۲۹/

دکمه بازگشت به بالا