از سرزنش‌های همسرم برای داشتن شغل دوم خسته شدم

چندی پیش مرد جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی من چند سال است که کارم نیمه وقت است و هر روز ظهر به خانه بر می‌گردم. اما همسرم مرتب سرم غر می‌زند که چرا نیمه وقت کار می‌کنم و از ظهر تا …

چندی پیش مرد جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی من چند سال است که کارم نیمه وقت است و هر روز ظهر به خانه بر می‌گردم. اما همسرم مرتب سرم غر می‌زند که چرا نیمه وقت کار می‌کنم و از ظهر تا شب در خانه هستم.

مرد جوان ادامه داد:همسرم اصرار دارد که من ظهر‌ها هم سرکار دیگری بروم و در خانه نمانم. ولی من نمی‌توانم دو شغل داشته باشم و همه زندگی‌ام را مشغول کار کردن باشم. همین شغلی که من دارم کلی از من انرژی می‌گیرد و مرا خسته می‌کند بعد از آن دیگر نمی‌توانم کار کنم.

وی افزود:الان چند سال است که سر این موضوع با همسرم دعوا و درگیری دارم. او واقعا مرا خسته کرده است و هر روز که از سرکار بر می‌گردم باید دعوا کنم. خودش می‌رود و برای من کار پیدا می‌کند و از من می‌خواهد سر‌‌ همان کار بروم. زندگی با این زن آنقدر مرا خسته کرده که تصمیم به جدایی گرفتم.

بعد از صحبت‌های این مرد قاضی همسر وی را به دادگاه احضار کرد تا صحبت‌های او را هم بشنود.

دکمه بازگشت به بالا