کارت هاي عضويت انجمن صنفي گوشي تلفن همراه پروانه کسب محسوب نمي شود

” محمد آزاد ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا با بيان اين مطلب گفت : در حال حاضر انجمن صنفي گوشي تلفن همراه اقدام به صدور کارت هاي عضويت با ابعاد بزرگ تر از حد استاندارد کرده است که اين نوعي تخلف به شمار مي آيد .
وي ادامه داد : انجمن هاي صنفي بر اساس ماده ۱۳۱ قانون کار تشکيل مي شوند  و تنها براي اعضاي خود کارت عضويت صادر مي کند .
وي افزود : صدور پروانه براي واحد هاي صنفي تنها توسط اتحاديه ها و مجامع امور صنفي  انجام مي شود و انجمن ها در اين خصوص هيچ گونه فعاليتي نخواهند داشت .
وي تصريح کرد : در حال حاضر گوشي تلفن همراه داراي ۲ اتحاديه مجزا است که بخش تعميرات آن در اتحاديه مخابرات و بخش فروش توسط اتحاديه صوتي و تصويري صورت مي گيرد .
وي تاکيد کرد : در شرايط کنوني برخي از فروشندگان گوشي هاي تلفن همراه به تعميرات گوشي و برخي از تعمير گاه هاي تلفن همراه به فروش گوش تلفن همراه مي پردازند که اين اقدامات تخلف محسوب مي شود .
آزاد با اشاره به اين که مصرف کنندگان در هنگام خريد گوشي تلفن همراه و يا تعميرات گوشي فاکتور دريافت کنند ، گفت : با دريافت فاکتور از فروشندگان در زمان خريد گوشي تلفن همراه و يا بعد از تحويل گرفتن گوشي تعمير شده از تعميرگاه مصرف کننده مي تواند در صورت بروز مشکل با مراجعه به  اتحاديه صوتي و تصويري و يا اتحاديه مخابرات به مشکل خود رسيدگي کند. .
B /14  

خروج از نسخه موبایل