ارايه يک سرويس ورزشي براي کاربران آمريکايي

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، کاربران مي توانند با استفاده از اين سرويس به جديدترين اخبار ورزشي، مهمترين عناوين ورزشي، نتايج مسابقات و اعلام زمان مسابقات در رشته هاي مختلف دسترسي داشته باشند. علاوه بر اين امکان به اشتراک گذاشتن فايل هاي ويديويي و دسترسي به سايت هاي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، کاربران مي توانند با استفاده از اين سرويس به جديدترين اخبار ورزشي، مهمترين عناوين ورزشي، نتايج مسابقات و اعلام زمان مسابقات در رشته هاي مختلف دسترسي داشته باشند.
علاوه بر اين امکان به اشتراک گذاشتن فايل هاي ويديويي و دسترسي به سايت هاي ورزشي و ارتباط با ديگران طرفداران رشته هاي ورزشي نيز از طريق اين سرويس امکان پذير است.
کاربر مي تواند يک رشته ورزشي را براي خود خصوصي سازي کرده و تنها اخبار مربوط به آن رشته را دريافت کند.
اين سرويس که با قيمت ۹۹/۴ دلار در ماه ارايه مي شود در ۱۸ گوشي که از سرويس هاي AT&T استفاده مي کنند، قابل استفاده مي باشد.
در آمريکا ۱۸اپراتور ارتباط از راه دور فعال وجود دارد که AT&Tبا بيش از ۷۰ميليون کاربر و ارايه سرويس هايي چونAMPS ,TDMA ,GSM ,GPRS ,EDGE, UMTS و  HSDPA رتبه اول را در اين کشور و رتبه دهم را در جهان دارا مي باشد.
AT&T  توزيع کننده گوشي هاي آيفون نيز مي باشد.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا