دو خبر از ارايه وب سايت ورزشي موبايلي و سرويس سرگرمي راک

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اکسپرس اند استار”، کاربران مي توانند اخبار و رويدادهاي ورزشي را از طريق اتصال به اين  وب سايت به طور مستقيم با تلفن همراه خود دريافت کنند.دريافت آخرين اخبار استاديوم هاي ورزشي Molineux و Hawthorns در انگليس از طريق اين وب سايت امکان پذير …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اکسپرس اند استار”، کاربران مي توانند اخبار و رويدادهاي ورزشي را از طريق اتصال به اين  وب سايت به طور مستقيم با تلفن همراه خود دريافت کنند.
دريافت آخرين اخبار استاديوم هاي ورزشي Molineux و Hawthorns در انگليس از طريق اين وب سايت امکان پذير است.
اخبار اين وب سايت در طول روز آپديت مي شود و کاربران مي توانند به جديدترين خبرها دسترسي پيدا کنند.
دسترسي به اين وب سايت بدون نياز به پرداخت هزينه هاي اضافي به اپراتورهاي تلفن همراه براي کاربران امکان پذير است و کاربران مي توانند تصاوير ورزشي را نيز از اين سايت دانلود کنند.
کاربران براي دسترسي به اين سايت بايد پيام  MOBILE را به شماره اي خاص ارسال کنند.
همچنين در خبرهاي آمده است که شرکت هندي ROK ارايه دهنده سرگرمي هاي تلفن همراه ۳ قرارداد جديد با شرکت هاي مختلف بسته است و سرويس هاي خود را در سراسر جهان گسترده تر کند.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “بيزينس اف سينما”، rok  با شرکت فنلاندي  Geniem ارايه دهنده موسيقي و فيلم هاي عربي موسوم به Rotana قرارداد بسته است.
بر اساس اين قرارداد ،کاربران در سراسر خاور ميانه مي توانند  محتواهاي موبايلي مختلف را از طريق تلفن همراه خود دريافت کنند.
شرکت FLM که از شرکاي کاليفرنيايي ROK است با شرکت ارايه دهنده برنامه هاي کمدي “ميمون با تفنگ ساچمه اي” قرارداد بسته است تا کاربران وريزون و اسپرينت و همچنين کاربران گوشي آيفون بتوانند سرويس هاي کمدي اين شرکت را به طور رايگان دريافت کنند.
در دو هفته گذشته  ROK هند ۵۰ هزار نفربراي سرويس  YuuROK جذب کرده  است.
۱۱۲ /  14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا