رکود در روند توسعه ايستگا هاي پايه بي سيم در جهان

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،بر اساس اين گزارش رکود در بازار ايستگا هاي پايه فناوري نسل سوم و تلفن همراه کاهش تدريجي درآمد اين تجهيزات را طي ساليان اخير در پي داشته است.ABI در ادامه گزارش خود آورده است که فرصت هاي بازار براي تجهيزات نيمه هادي فرکانس هاي راديويي ايستگا هاي …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،بر اساس اين گزارش رکود در بازار ايستگا هاي پايه فناوري نسل سوم و تلفن همراه کاهش تدريجي درآمد اين تجهيزات را طي ساليان اخير در پي داشته است.
ABI در ادامه گزارش خود آورده است که فرصت هاي بازار براي تجهيزات نيمه هادي فرکانس هاي راديويي ايستگا هاي پايه تلفن همراه و سرويس هاي فناوري نسل سوم  تا پنج  سال آينده با رکود مواجه خواهد شد.
اين موسسه در ادامه گزارش خود اعلام کرد که بخش بي سيم مهمترين بخشي است که ازنيمه هادي هاي فرکانس راديويي  استفاده مي کند و بيشترين کاربرد را در فناوري نسل سوم و تلفن همراه دارد.
 بر اساس پيش بيني ها ي صورت گرفته رشد بخش زير مجموعه فناوري نسل سوم از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ ، سالانه با کاهش ۸درصدي ربرو خواهد بود.
در ادامه اين گزارش آمده است با وجود کاهش استفاده از اين تجهيزات ،اما همچنان اين ابزار تشکيل دهنده تجهيزات در ارتش،صنايع،علوم ،پزشکي،دستگاه هاي فرستنده گيرنده، دستگاه هاي الکتريکي و خودکار در هوا نوردي و نجوم و ارتباطات غير سلولار هستند .
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا