سرويس FindMe براي گوشي هاي سيمبيان ارايه شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”،با استفاده از اين سرويس که نوعي “فيس بوک” يا شبکه اجتماعي است کاربر مي تواند موقعيت دوست خود در خانه، محل کار و مکان هاي ديگر کنترل کند.اضافه کردن اطلاعات ديگر مانند زيپ کد و کد پستي  به اين سرويس نيزامکان پذير است …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”،با استفاده از اين سرويس که نوعي “فيس بوک” يا شبکه اجتماعي است کاربر مي تواند موقعيت دوست خود در خانه، محل کار و مکان هاي ديگر کنترل کند.
اضافه کردن اطلاعات ديگر مانند زيپ کد و کد پستي  به اين سرويس نيزامکان پذير است و کاربر مي تواند با استفاده از بخش “Go Dark” در اين سرويس موقعيت خود را از تمام کاربران ديگر پنهان کند.
در مورد قيمت اين سرويس اطلاعاتي منتشر نشده است.
آمار فروش موبايل هاي Symbian تا پايان سال ۲۰۰۳ به ۶.۷ ميليون دستگاه رسيد و در سال ۲۰۰۴ نيز با رشد بي سابقه فروش رشد ۲۰۱ درصدي داشته است .
با فروش بالاي موبايل هاي Symbian هر روزه بر تعداد برنامه نويسان آن افزوده شده و نرم افزارهاي فوق العاده اي براي اين سيستم عامل طراحي مي شود بطوري که تا اواخر تابستان سال ۲۰۰۴ تعداد اين برنامه ها به سه هزار و۲۵۴ مورد رسيد.
تا کنون بيش از ۲۰۰ ميليون دستگاه تلفن همراه مجهز به سيمبيان به فروش رفته است که ۷۷ ميليون آن مربوط به سال گذشته بوده است.
شرکت نرم افزاري Symbian براي اولين بار در ماه ژوئن سال ۱۹۹۸ به صورت کاملا مخفي و خصوصي براي کار روي سيستم موبايل ها در انگليس  تاسيس شد.
۱۱۲/ ۱۴ 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا