دلتا سرويس واي فاي را در اختيار ناوگان حمل و نقل هوايي آمريکا قرارداد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز” ، يک مقام آگاه در اين باره گفت:سرويس هاي واي فاي در اختيار کاربراني قرار مي گيرد که در آمريکا مسافرت مي کنند.اپراتور شماره سه آمريکا که با ايرسل تهيه کننده ارتباطات هوايي شريک است، سرويس هاي واي فا  را براي بيش از ۳۳۰هواپيما  …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز” ، يک مقام آگاه در اين باره گفت:سرويس هاي واي فاي در اختيار کاربراني قرار مي گيرد که در آمريکا مسافرت مي کنند.
اپراتور شماره سه آمريکا که با ايرسل تهيه کننده ارتباطات هوايي شريک است، سرويس هاي واي فا  را براي بيش از ۳۳۰هواپيما  ارايه مي دهد.
اين سيستم به کاربران اين امکان را مي دهد که با استفاده از لپ تاپ ،گوشي ها ي هوشمند وPDAها از دسترسي هاي اينترنتي استفاده کنند.
سرويس مذکور در فاز اول در ۱۳۳هواپيماي MD88/90 کار گذاشته مي شود و بعد از آن تا نيمه ۲۰۰۹ ميلادي در ۲۰۰هواپيماي بويينگ ۷۳۷, ۷۵۷ و۷۶۷-۳۰۰ ارايه خواهد شد.
Delta Air Lines دفتر مرکزي آن در آتلانتا قرار دارد و کار گسترش و بهره برداري از شبکه هاي هوايي بومي و بين المللي را در آمريکاي شمالي و جنوبي ،اروپا،آسيا ،آفريقا ،خاور ميانه و حوزه کاراييب بر عهده دارد.
تعداد کاربران تلفن همراه در آمريکا تا سپتامبر ۲۰۰۷ ميلادي ۲۵۵ميليون و ۴۰۰هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۸۴.۰۶درصد اعلام شده است.
در اين کشور ۱۸اپراتور تلفن همراه فعال وجود دارد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا