پول سازي از طريق آيفون

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت بيزينس ويک، پس از عرضه گوشي iPhone با صفحه نمايش کاملا لمسي و بزرگ، تراشه گرافيکي و اجزاي تشکيل دهنده بسيار خوبي که داشت شرکت ها را به فکر انداخت که با ساخت بازي براي اين دستگاه درآمد کلاني کسب کنند.اين شرکت ها به اين …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت بيزينس ويک، پس از عرضه گوشي iPhone با صفحه نمايش کاملا لمسي و بزرگ، تراشه گرافيکي و اجزاي تشکيل دهنده بسيار خوبي که داشت شرکت ها را به فکر انداخت که با ساخت بازي براي اين دستگاه درآمد کلاني کسب کنند.
اين شرکت ها به اين نتيجه رسيدند که مي توانند به اين شکل روي توسعه
کاربردهاي خاصي براي آيفون اپل کار کنند.
اولين بازي که شرکت ها عرضه کردند و به يکي از محبوب ترين بخش هاي نرم افزاري براي آيفون تبديل شد ،”Labyrinth” يا پلکان مارپيچ نام گرفت.
اين بازي از طريق iTunes  عرضه و بر اساس گزارش هايي که در اين زمينه منتشر شد، نشان مي دهد در برخي روزها ۸۰ هزار بار اين بازي دانلود شود. البته اين بازي به شکل رايگان عرضه مي شد و مي توان گفت سود زيادي از اين طريق به جيب اپل نمي رفت؛ بنابراين اين شرکت در صدد برآمد که نسخه ديگري از اين بازي بسازد و به قيمت ۹۹/۶ دلار از طريق iTunes  بفروشد.
در پي آن اين شرکت ها به اين نتيجه رسيدند که با آگهي گرفتن و تبليغات مثلا طراحي لوگوي شرکت ها در قسمت ها و بخش هاي بازي مي توانند پول سازي کنند. 
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا