سود خالص “پيرلي” در ايتاليا کاهش يافت

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز” ،پيرلي  که ۱.۳۶درصد از سهام “تلکام  ايتاليا” بزرگ ترين اپراتور ايتاليا را هنوز در اختيار  دارد، اعلام کرد: بعد از فروش سهام اين اپراتور دچار اين سير نزولي شده است.يک مقام آگاه در اين باره گفت: اين شرکت درسال ۲۰۰۱ميلادي هر سهام  تلکام     ايتاليا …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز” ،پيرلي  که ۱.۳۶درصد از سهام “تلکام  ايتاليا” بزرگ ترين اپراتور ايتاليا را هنوز در اختيار  دارد، اعلام کرد: بعد از فروش سهام اين اپراتور دچار اين سير نزولي شده است.
يک مقام آگاه در اين باره گفت: اين شرکت درسال ۲۰۰۱ميلادي هر سهام  تلکام     ايتاليا را به ارزش يورو خريد اري کرد.
پيرلي  در ادامه گزارش خود  آورده  است : درآمد ناخالص اين شرکت در نيمه اول سال ۲۰۰۸با ۱۴ درصد کاهش از ۲۲۱.۳ميليون يورو در مدت مشابه سال گذشته به ۱۹۰.۳ميليون يورو رسيده است.
اين شرکت اعلام کرد بر اساس تصميمات جديد ، اين شرکت طرح بازسازي را براي بهبود وضع بهره وري و رقابت و همچنين مقابله با مشکلات موجود اقتصادي به اجرا در خواهد آورد.
پيرلي  شرکت چند مليتي است که دفتر مرکزي آن در ميلان ايتاليا قرار دارد واين شرکت سرويس هاي خود را در ۱۶۰کشور اروپا، آمريکاي لاتين، آسيا ،آفريقا ،اقيانوسيه و آمريکاي شمالي عرضه مي کند.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا