اعلام فراخوان عمومي براي اينترنت همراه اول

وفا غفاريان در گفت وگو با خبرنگار موبنا در خصوص روند پروژه GPRS اپراتور اول تلفن همراه ،اظهار داشت: با توجه به فاز آزمايشي راه اندازي سرويس اينترنت همراه اول که هم اکنون در تهران در حال انجام است، تلاش مي شود اين سرويس تا پايان شهريورماه در اختيار متقاضيان قرار گيرد.وي گفت:اپراتور اول در …

وفا غفاريان در گفت وگو با خبرنگار موبنا در خصوص روند پروژه GPRS اپراتور اول تلفن همراه ،اظهار داشت: با توجه به فاز آزمايشي راه اندازي سرويس اينترنت همراه اول که هم اکنون در تهران در حال انجام است، تلاش مي شود اين سرويس تا پايان شهريورماه در اختيار متقاضيان قرار گيرد.
وي گفت:اپراتور اول در حال تکميل پوشش شبکه براي ارائه اين سرويس و تست کيفيت آن است.
دکتر غفاريان با تاکيد بر اينکه براي واگذاري سرويس اينترنت تلفن همراه اپراتور اول، متقاضيان بايد در فراخوان عمومي شرکت کنند، يادآور شد:اين سرويس ابتدا در تهران و متعاقب آن در شهرهاي بزرگ کشور ارائه خواهد شد.
به گفته معاون وزير ارتباطات ارائه سرويس اينترنت همراه اول در ابتدا به صورت محدود خواهدبود اما به ميزان توسعه و ظرفيت سازي ، اين محدوديت نيز کاهش خواهد يافت.
سازمان تنظيم مقررات تعرفه استفاده از سرويس اينترنت همراه اول را براي هر کيلو بايت ۸/۱۴ ريال و ارسال هر mms  را يکصد تومان تصويب کرد.
GPRS استفاده از اينترنت را بر بستر تلفن همراه فراهم مي کند.
با استفاده از MMS نيز ارسال مالتي مديا ممکن مي شود.
۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا