موبينيل مصر شبکه ۳G عرضه مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،موبينيل در گزارش خود با اعلام اين که مجوز طيف راديويي مورد نياز فناوري نسل سوم  تا ۱۷ ژانويه ارايه مي شود، افزود : امکان استفاده از فرکانس هاي راديوي تا ۲۷ مارس به طول مي انجامد.يک مقام آگاه در اين باره گفت : براساس برنامه ريزي اين …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،موبينيل در گزارش خود با اعلام اين که مجوز طيف راديويي مورد نياز فناوري نسل سوم  تا ۱۷ ژانويه ارايه مي شود، افزود : امکان استفاده از فرکانس هاي راديوي تا ۲۷ مارس به طول مي انجامد.
يک مقام آگاه در اين باره گفت : براساس برنامه ريزي اين اپراتور قرار بود، ارد سرويس هاي مذکور ماه گذشته ارايه شود که بنا به دلايلي اين امر به تاخير افتاد.
اپراتور مصري موبينيل سرويس شبکه فناوري نسل سوم را قبل ازشروع ماه مبارک رمضان سال آينده عرضه خواهد کرد.
اپراتور مذکور اعلام کرد که به دليل تاخير در اعطاي طيف راديويي پرداخت  138ميليون دلار براي اين مجوز را به تاخير انداخته است.
بر اساس تازه ترين امار منتشر شده تعداد کاربران اين اپراتور تا پايان فصل اول ۲۰۰۸ ميلادي ۱۵ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۵۱.۵ درصد اعلام شده است.
موبينيل در گزارش اخير خود اعلام کرد که سود خالص اين اپراتوردر فصل اول ۲۰۰۸ ميلادي با ۱۴ درصد رشد از ۳۹۷ميليون پوند به ۴۵۱ميليون پوند برابر با ۸۴ميليون دلار رسيده است.
در ادامه اين گزارش آمده است که درآمد اين شرکت نيز با ۲۷درصد رشد از ۱.۸ميليارد پوند، در فصل اول امسال به ۲.۳ميليارد رسيده است.
مصربا ۳اپراتور ارتباطي فعال تا ژوئن ۲۰۰۷ميلادي حدود ۲۵ميليون کاربر تلفن همراه داشته است ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۳۳درصد است.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا