موتورولا گوشي U9 را در خانه خود عرضه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، بر اساس اين گزارش، گوشي U9 موتورولا به شکل نسخه GSM قفل شکسته با قيمت ۹۹/۲۷۵ دلار در دسترس کاربران قرار مي گيرد و به اين ترتيب اين امکان را فراهم مي کند که گوشي U9 با هر يک از اپراتورهاي ارايه دهنده …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، بر اساس اين گزارش، گوشي U9 موتورولا به شکل نسخه GSM قفل شکسته با قيمت ۹۹/۲۷۵ دلار در دسترس کاربران قرار مي گيرد و به اين ترتيب اين امکان را فراهم مي کند که گوشي U9 با هر يک از اپراتورهاي ارايه دهنده سرويس شبکه GSM همچون AT&T، T-Mobile يا TracFone کار کند.
اين گوشي تاشو و موسيقيايي بوده و شبيه يکي از گوشي هاي سري PEBL موتورولااست.
گوشي U9  داراي صفحه نمايش خارجي ۴۵/۱ اينچي حساس به لمس با وضوح تصوير ۱۲۸ x 160 پيکسل است که امکان کنترل ويژگي موسيقيايي را به کاربران مي دهد.
از ديگر ويژگي هاي اين گوشي مي توان به نسخه ۲.۰ بلوتوث استريو با A2DP ، ويندوز مديا پلير ۱۱ و پشتيباني از بسياري از فرمت هاي موسيقيايي    MP3, WMA, AAC, AAC+, eAAC+ و  DRM، صفحه نمايش ۲ اينچي TFT با وضوح تصوير ۲۴۰ x 320 پيکسل، مرورگر وب، ايميل SMS و MMS اشاره کرد.
دوربين ۲ مگاپيکسلي با ضبط ويديو، فناوري CrystalTalk ، قابليت تشخيص گفتار، USB 2.0 ، پشتيباني از چهار باند شبکه GSM با GPRS و EDGE ، ۲۵ مگابايت حافظه داخلي و کارت حافظه  microSD يا microSDHC براي ارتقاي حافظه تا ۴ گيگابايت ازديگر قابليت ها آن است. 
اين گوشي با ابعاد ۹۰ x 48.6 x 16.4 ميليمتر و وزن ۵/۸۷ گرم، در حال مکالمه ۷ ساعت و در حال آماده باش بيش از ۱۴ روز شارژ نگه مي دارد.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا