موتورولا در بازار جهاني مقام سوم را کسب کرد

به گزارش گروه اخبارخارجي “موبنا”، به نقل از پايگاه اينترنتي “نتوورک وورد”، موتورولا در فصل دوم ۱/۲۸ ميليون دستگاه تلفن همراه به فروش رسانده است.شرکت نوکيا در فصل دوم ۱۲۲ ميليون تلفن همراه و سامسونگ ۷/۴۵ ميليون دستگاه گوشي را به فروش رسانده و شرکت ال جي با فروش ۷/۲۷ ميليون دستگاه تلفن همراه جايگاه …

به گزارش گروه اخبارخارجي “موبنا”، به نقل از پايگاه اينترنتي “نتوورک وورد”، موتورولا در فصل دوم ۱/۲۸ ميليون دستگاه تلفن همراه به فروش رسانده است.
شرکت نوکيا در فصل دوم ۱۲۲ ميليون تلفن همراه و سامسونگ ۷/۴۵ ميليون دستگاه گوشي را به فروش رسانده و شرکت ال جي با فروش ۷/۲۷ ميليون دستگاه تلفن همراه جايگاه چهارم را به خود اختصاص داده است.
به گزارش شرکت تحقيقاتي ABI در فصل دوم ميلادي ۳۰۱ ميليون دستگاه تلفن همراه در سراسر جهان به فروش رسيده است در حالي که شرکت IDC اين آمار را ۳۰۶ ميليون دستگاه اعلام کرده است.
با وجود افزايش فروش تلفن همراه توسط شرکت موتورولا درآمد اين شرکت ساليانه حدود ۳/۳ ميليارد دلار کاهش مي يابد.
درآمد کلي موتورولا در فصل دوم سال جاري ميلادي ۱/۸ ميليارد دلار بوده است که نسبت به زمان مشابه سال گذشته با درآمد ۷/۸ ميليارد دلاري از کاهش نسبي برخوردار بوده است.
درآمد موتورولا در بخش سرويس هايي مانند مودم هاي پهن باند و تجهيزات وايمکس ۷ درصد نسبت به سال گذشته افزايش يافته و به ۷/۲ ميليارد دلار رسيده است.
سود ناخالص اين شرکت نيز با ۲۸ درصد افزايش به ۲۴۵ ميليون دلار رسيده است.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا