ZTE A139 تاييديه FCC گرفت

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، اگر چه ZTE برند محبوب و معروفي در زمينه تلفن همراه براي کاربران آمريکايي نيست اما اين شرکت چيني يکي از آخرين گوشي هايش را به کميسيون فدرال مخابرات آمريکا براي گرفتن تاييديه و به منظور کاربرد و استفاده در سراسر ايالات متحده …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، اگر چه ZTE برند محبوب و معروفي در زمينه تلفن همراه براي کاربران آمريکايي نيست اما اين شرکت چيني يکي از آخرين گوشي هايش را به کميسيون فدرال مخابرات آمريکا براي گرفتن تاييديه و به منظور کاربرد و استفاده در سراسر ايالات متحده فرستاد.
از ويژگي هاي اين گوشي تاشومي توان به صفحه نمايش TFT با وضوح تصوير ۱۷۶ x 220 پيکسلي، دوربين ۳/۱ مگاپيکسلي با ضبط ويديو، اسلات کارت حافظه microSD ، بازي، ماشين حساب و ساعت زنگي اشاره کرد.
اين گوشي با ابعاد ۹۳.۵ x 47 x 16.1 ميليمتر داراي باتري ۷۷۰ mAh است که در حال مکالمه ۵/۲ تا ۵/۳ ساعت و در حال آماده باش ۱۵۰ تا ۲۰۰ ساعت شارژ نگه مي دارد.
بر اساس اين گزارش گوشي، A139 بعد از C79  و  C88سومين گوشي است که شرکت چيني ZTE به بازار آمريکاي شمالي عرضه مي کند.
جزييات بيشتر راجع به قيمت اين گوشي در سايت سافت پديا ذکر نشده اما پيش بيني مي شود به قيمت حدود ۲۰۰ دلار در آمريکا عرضه شود.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا