پر فروش ترين گوشي هاي تلفن همراه در بازار ديروز تهران

به گزارش خبرنگار موبنا،قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها باعث شده تا اکثر کاربران تلفن همراه خريد مدل هاي فوق را ترجيح دهند. ** نوکيا فعالان بازار دو مدل گوشي ۵۳۱۰ و ۳۱۱۰  را به عنوان پرفروش ترين گوشي اين برند در بازار تلفن همراه معرفي کردند.گوشي ۵۳۱۰ نوکيا از زمان عرضه اوليه …

به گزارش خبرنگار موبنا،قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها باعث شده تا اکثر کاربران تلفن همراه خريد مدل هاي فوق را ترجيح دهند.
** نوکيا
فعالان بازار دو مدل گوشي ۵۳۱۰ و ۳۱۱۰  را به عنوان پرفروش ترين گوشي اين برند در بازار تلفن همراه معرفي کردند.
گوشي ۵۳۱۰ نوکيا از زمان عرضه اوليه در بازار تلفن همراه کشور توانست مورد تقاضاي اکثر کاربران قرار گيرد و به عنوان پرفروش ترين گوشي  از سوي فعالان بازار معرفي شود.
اين گوشي  هم اکنون با قيمت دو ميليون و ۱۰۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه به فروش مي رسد.
گوشي ۵۳۱۰ نوکيا که از ماه اوت سال ۲۰۰۷ ميلادي با دو رنگ بندي آبي و قرمز وارد بازار جهاني شده به دليل کشويي بودن و برخورداري از ظاهري زيبا با استقبال خوبي از سوي خانم هاي ايراني مواجه شده است. مدل ۵۳۱۰ نوکيا ۱۱۱ گرم وزن دارد و داراي صفحه نمايش TFTبا قابليت ۱۶ ميليون رنگ در ابعاد ۲۴۰ در ۳۲۰ پيکسل و دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۱۵/۳ مگاپيکسلي است.
از ديگر مشخصات فني اين گوشي مي توان به حافظه داخلي ۲۰ مگابايتي،حافظه جانبي microSD و سيستم پخش صداي پلي فونيک ۴۰ کاناله اشاره کرد.
باطري اين گوشي Li-Ion است که قابليت مکالمه مداوم تا شش ساعت را دارد. زمان آماده به کار باطري اين گوشي ۳۲۰ ساعت اعلام شده است.
در همين حال گوشي ۳۱۱۰ نوکيا که به بهاي يک ميليون و ۲۵۰ هزار ريال فروخته مي شود توانسته مورد استقبال اکثر متقاضيان قرار گيرد.
گوشي تلفن همراه نوکيا ۳۱۱۰ که از شبکه هاي GSM،GSM1800وGSM1900 پشتيباني مي کند، در ابعاد   108.5 در  45.7 در ۱۵.۶  ميليمتر ساخته شده است .
اين گوشي  87 گرمي داراي صفحه نمايشTFTاست که قدرت پشتيباني از ۲۵۶هزار رنگ را داردو داراي رزولوشن ۱۲۸ در ۱۶۹پيکسل است.
اين نمونه از گوشي نوکيا داراي حافظه داخلي ۹مگابايتي و اسلا ت کارت ميکرو SD،۲گيگا بايتي است.
زنگ هاي اين گوشي از نوع پلي فونيک با ويژگي هاي MP3وAAC است و داراي قابليت هاي متنوع ديگري از جمله SMS ,MMS ,GPRS , HSCSD ,EDGE, مرورگر وپ۲.۰ ، بلوتوث، اينفرارد وپورت USB است.
گوشي ياد شده داراي دوربين ۱.۳مگاپيکسلي با قدرت رزولوشن ۱۲۸۰ در ۹۶۰پيکسل به همراه ويديو و راديو FMاست.
باتري گوشي ۳۱۱۰از نوعLi-Lon و ظرفيت شارژ آن در مکالمه مستمر۵/۳ساعت و در حالت آماده باش ۳۸۰ساعت است.
** سوني اريکسون
فروشندگان گوشي هاي سوني اريکسوت دو مدل گوشي S500 و K530 را به عنوان پرفروش ترين گوشي در بازار تلفن همراه تهران معرفي کردند.
گوشي S500 سوني اريکسون که از بدو ورود به بازار تلفن همراه ايران با استقبال خوب مشتريان از جمله خانم هاي ايراني روبرو شده است در حال حاضر با ترکيب رنگي مشکي و طلايي در بازار موجود است.
اين گوشي کشويي هم اکنون به بهاي يک ميليون و ۷۰۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه تهران به فروش مي رود.
چند منظوره بودن اين گوشي و قابليت‌هايي از جمله انتقال و پخش موسيقي، دوربين دو مگا پيكسلي، پخش ويديو و سيستم هوشمند ۳G باعث شده تا علاوه بر خانم ها نظر بسياري از جوانان و نوجوانان دوستدار موسيقي به سوي اين گوشي جلب شود.
اين گوشي با برخورداري از ظاهري زيبا و نمايش نوردهي خاصي که در حين باز و بسته کردن گوشي صورت مي گيرد با اقبال خوبي در بازار روبرو است.
اين گوشي به حالت کشويي(SLIDER) است و در دو ترکيب رنگي سبز و زرد با وزن ۹۴ گرم به بازار جهاني عرضه شده است. گوشي S500 سوني اريکسون در باند هاي فرکانسي UMTS / GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 به مشترکان خدمات ارتباطي مي دهد و در ابعاد (طول : ۱۰۸ ، عرض : ۵۰ وضخامت : ۱۷ميليمتر ) ساخته شده است.
حافظه داخلي اين گوشي ۱۲مگابايت و حافظه جانبي Memory Stick Micro M264 براي پردازنده گوشي است .البته جداره اي هم براي استفاده از کارت حافظه خارجيmicro sd تا دو گيگا بايت در اين گوشي تعبيه شده است.
در همين گوشي K530 با قيمت يک ميليون و ۳۵۰ هزار ريال توانسته مورد تقاضاي اکثر کاربران قرار گيرد.
گوشي سوني اريکسون K530i يک گوشي نسل سوّم باريک است و امکان استفاده کامل و سريع از شبکه اينترنت را به کاربر مي دهد.
همچنين اين گوشي امکان عکسبرداري با دوربين دومگاپيکسلي را براي کاربر فراهم مي آورد و قابليت هاي دسترسي بسيار گسترده ديگري از جمله پخش اخبار، اعلام وضعيت آب و هوا، سرگرمي ها، و حتي پيش بيني اوضاع جوي در سه روز را دارد.
همچنين اعلام شد که سوني اريکسون K530i توانائي رصد ماهواره اي را هم دارد.
دارندگان اين نوع گوشي مي توانند سايت هاي اينترنتي مورد علاقه خود را به شکل اصلي (و نه نسخه مخصوص گوشي ها) ببينند، اخبار و سرگرمي هاي مورد علاقه خود را روي گوشي داشته باشند و مي توانند عکس هاي مورد نظر خود را روي وبلاگ شخصي بارگذاري و از آخرين خبر ها با استفاده از سيستم RSS مطلع شوند.
اين برند همچنين يک کليد ايميل دارد که به کاربر امکان دريافت و ارسال کليه نامه هاي شخصي و اداري را در تمام ساعات شبانه روز و از هر نقطه دور افتاده جهان مي دهد.
گوشي K530i به همراه يک “هندز فري” به خريدار ارائه مي شود که براي علاقه مندان به موسيقي موبايلي وسيله جانبي بسيار کار آمد است به طوري که پخش موسيقي در زمان برقراري تماس بصورت خودکار قطع و آن را در زمان پايان تماس مجددآ برقرار مي سازد.
اين گوشي در ماه ژوئن سال ۲۰۰۷ ميلاي وارد بازار جهاني شده است و داراي ۱۶ مگابايت حافظه داخلي است.
**سامسونگ
دو مدل U600و  E250سامسونگ در بازار تلفن همراه تهران به عنوان پرفروش ترين گوشي هاي اين برند معرفي شدند.
اين گوشي از بدو ورود به بازار به دليل امکانات بالا و قيمت مناسب، با اسقبال خوبي از سوي خريداران مواجه شده است.
گوشي U600 هم اکنون با گارانتي رسمي به بهاي دو ميليون و ۱۸۰ هزار ريال فزوخته مي شود.
گوشي سامسونگ مدل U600 در ماه فوريه سال ۲۰۰۷ ميلادي وارد بازار جهاني شده است. برخي از فعالان بازار ظاهر زيبا و امکانات مناسب اين گوشي را از مهمترين دلايل پرفروشي اين مدل گوشي در بازار تلفن همراه تهران دانستند.
اين گوشي داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۲/۳ مگاپيکسلي، ابعاد عکس ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پيکسل، حافظه داخلي ۶۰ مگابايت، حافظه جانبي (microSD (TransFlash بوده و در عين حال از قابليت Java MIDP 2.0، سيستم جستجوي Yahoo، سيستم اسکن و پردازش کارت ويزيت نيز برخوردار است.
در همين حال گوشي E250 نيز با گارانتي رسمي با قيمت يک ميليون و ۵۰ هزار ريال مورد تقاضاي عموم مشتريان قرار گرفته است.
گوشي E250 سامسونگ از زمان عرضه در بازار تلفن همراه تهران به دليل تنوع رنگ و کشويي بودن مورد توجه اکثر کاربران از جمله  خانم هاي ايراني قرار گرفته و توانست در ليست پرفروش ترين گوشي در بازار تلفن همراه جاي گيرد.
گوشي E250 سامسونگ ۸۰ گرم وزن دارد و از اکتبر سال ۲۰۰۶با رنگ نقره اي به بازارجهاني عرضه شده است.
اين گوشي که امکاناتي نظير حافظه ۱۰ مگابايتي و قابليت ۶۵ هزار و ۵۳۶ رنگ در صفحه نمايش و دوربين عکاسي و فيلمبرداري VGA دارد، فاقد امکانات ارتباطي نزديك مانند اينفرارد است.
** موتورولا
اکثر فروشندگان مدل V3 موتورولا را به عنوان پرفروش ترين گوشي اين برند در بازار تلفن همراه تهران معرفي کردند.
در زمان حاضر گوشي A1200 با بهاي دو ميليون و ۴۰۰ هزار ريال در اختيار کاربران قرار مي گيرد.
امکانات گوشي A1200 موتورولا ازجمله سيستم عامل لينوکس،پشتيباني از حافظه ي داخلي تا دو مگاپيکسل و نمايشگر قلمي و تاچ فينگر، قيمت مناسب از عوامل مهم  فروش بالاي اين گوشي است.
اين گوشي تاشو در ماه دسامبر سال ۲۰۰۵در سه رنگ مشکي ، قرمز و نقره اي به بازار جهاني عرضه شده است.
مدل فوق داراي صفحه نمايش لمسي ۳۲۰در ۲۴۰پيکسل ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسل و سيستم صداي پلي فونيک ۴۰کاناله است .
اين گوشي داراي پردازنده INTEL و حافظه داخلي هشت مگابايتي است و قابليت ارتقا از طريق حافظه جانبي را به کار بر مي دهد.
** آي ميت
فروشندگان تلفن همراه جيبي مدل PDAL ساخت شرکت I-MATE را با گارانتي رسمي به عنوان پرفروش ترين گوشي عنوان کردند و قيمت آن را در حدود چهار ميليون و ۸۰۰ هزار ريال اعلام کردند.
اين گوشي از آبان ماه سال گذشته (نوامبر سال ۲۰۰۶) در تک رنگ نقره اي به بازار جهاني عرضه شده است.
گوشي PDAL داراي صفحه نمايشي TFT با قابليت نمايش ۶۵هزار و ۵۳۶ رنگ و ابعاد ۲۴۰ در ۳۲۰پيکسل است. اين گوشي همچنين مجهز به سيستم پخش صداي پلي فونيک ۴۰کاناله ، کارت حافظه خارجي و حافظه داخلي ۶۴مگابايت است.
** ال جي
برخي از فروشندگان گوشي هاي ال جي مدل KG800 را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند عنوان و قيمت آن را يک ميليون و ۷۰۰ هزار ريال اعلام کردند.
گوشي KG800 ال جي موسوم به شکلات با امکاناتي نظير دوربين ۳/۱،قابليت بزرگنمايي ۲X،پخش تصاوير با ۲۶۲هزار رنگ در بازار تلفن همراه تهران عرضه مي شود.
اين گوشي از بدو ورود به بازار تلفن همراه به دليل امکانات مناسب و ظاهري زيبا مورد استقبال خوب کاربران قرار گرفت.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا