گوشي آيفون اپل در بازار تلفن همراه تهران کمياب شد

“علي کرماني” يکي از فروشندگان در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: اين گوشي که به صورت محدود وارد بازار شده تنها مورد استقبال اقشار خاص جامعه که به گوشي هاي لمسي علاقه مند بودند قرار گرفت.گوشي آيفون مدل اپل تا چندي پيش به بهاي هفت ميليون و ۱۰۰ هزار ريال فروخته مي شد که …

“علي کرماني” يکي از فروشندگان در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: اين گوشي که به صورت محدود وارد بازار شده تنها مورد استقبال اقشار خاص جامعه که به گوشي هاي لمسي علاقه مند بودند قرار گرفت.
گوشي آيفون مدل اپل تا چندي پيش به بهاي هفت ميليون و ۱۰۰ هزار ريال فروخته مي شد که با استمرار اين روند کمياب بودن پيش بيني مي شود قيمت آن افزايش يابد.
 آيفون از سري مدل‌هاي اپل است که ۱۳۵ گرم وزن دارد و ابعاد آن نيز برابر با ۱۱.۶ در ۶۱ در ۱۱۵ ميلي‌متر طراحي شده است.
صفحه نمايش به کار رفته در آيفون يک صفحه نمايش ۳.۵ اينچي لمسي است که مي‌تواند ۱۶ ميليون رنگ را با رزولوشن ۳۲۰ در۴۲۰ پيکسل نمايش دهد. البته توجه داشته باشيد براي کار با اين صفحه نمايش نمي‌توانيد از قلم استفاده کنيد. اما در عوض،‌ به راحتي مي‌توانيد با ضربه‌هاي آرام انگشت فرمان‌هاي مورد نظر خود را اعمال نماييد.
آيفون، گوشي همراه چهاربانده‌اي است که به سيستم‌هاي GSM و EDGE مجهز است و بر روي شبکه‌هاي AT&T کار مي‌کند. کيفيت صداي  اين گوشي تا اندازه‌اي متوسط است به طوري که بايد گفت بلندگوي آن عملکرد نسبتا ضعيفي دارد.
باتري گوشي آن نيز از نوع يون ليتيوم است که به کمک آن مي‌توان حداکثر تا هشت ساعت مکالمه داشت.عمر اين باتري در زمان استندباي حدود ۲۵۰ ساعت است.
اما در صورتي که با اينترنت کار کنيد، اين باتري براي زماني برابر با ۶ ساعت کار مي‌کند. هم‌چنين، در حالت پخش مجدد فيلم براي مدتي برابر با ۷ ساعت و پخش موسيقي نيز حداکثر تا ۲۴ ساعت عمر مي‌کند.
دوربين عکاسي و فيلمبرداري اين گوشي دو مگاپيکسلي است. با اين دوربين مي‌توانيد عکس‌هاي خوب و زيبايي تهيه کرد. نکته جالبي که در مورد اين دوربين مي‌توان به آن اشاره کرد عدم وجود تنظيمات خاص است. از اين رو،‌ کاربر نمي‌تواند رزولوشن يا مود تراز سفيدي را انتخاب کند.
يکي ديگر از قابليت‌هاي اين دوربين، تنظيم اتوماتيک حالت عکاسي آن است. به اين صورت که با قرار دادن دوربين در حالت افقي، عکس نيز به همان صورت گرفته مي‌شود و اگر در حالت عمودي نگه داشته شود نيز عکس شما به صورت عمودي گرفته مي‌شود. حافظه داخلي اين گوشي تا هشت گيگابايت ارتقا مي يابد.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا