اسکايپ گوشي جديد معرفي کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک” ، اين شرکت پيش از اين امکانات ووسايل گوناگوني را براي سهولت استفاده از تلفن هاي همراه و وسايل جانبي و سيستم هايي که اين گوشي ها با آنها کار مي کنند ، عرضه کرده است.از جمله اين وسايل و سيستم ها …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک” ، اين شرکت پيش از اين امکانات ووسايل گوناگوني را براي سهولت استفاده از تلفن هاي همراه و وسايل جانبي و سيستم هايي که اين گوشي ها با آنها کار مي کنند ، عرضه کرده است.
از جمله اين وسايل و سيستم ها مي توان از سيستم انتقال صوت در اينترنت (Voip )  که بعنوان روشي براي مکالمه هاي راه دور استفاده مي شود  و همچنين انواع هدفون ها و ميکروفن ها را مي توان نام برد.
تلفن همراه / موشواره از طريق اتصال “يو اس بي” به کامپيوتر خانگي متصل مي شود وکاربر از آن  بعنوان موشواره استفاده مي کند و درهمين حال ، اگر فردي با کاربر تماس تلفني برقرارکند، وي از موشواره ياد شده بعنوان گوشي تلفن همراه استفاده مي کند.
اين وسيله داراي ميکروفون و بلندگو است و کاربرمي تواند بلافاصله با فرد تماس گيرنده ارتباط تلفني برقرارکند .
گوشي تلفن همراه جديد همچنين داراي يک صفحه نمايش LCD کوچک ، و يک صفحه کليداست و کاربر مي تواند با آن شماره گيري کند.
جزييات بيشتر درباره اين وسيله   که باطرحي بسيار زيبا ساخته شده است ، از جمله قيمت و زمان عرضه آن به بازار  اعلام نشده است.
شرکت Skype Limited  که زير مجموعه شرکت “” eBay است ، درسال ۲۰۰۳ ميلادي تاسيس شد و دفتر مرکزي آن نيز در شهر لوگزامبورگ قراردارد.
اين شرکت در زمينه صنعت ارتباط از راه دور فعاليت مي کند .
درآمد سالانه شرکت اسکايپ ۷۲ ميليون دلار و تعداد کارکنانش ۲۰۰ نفر اعلام شده است.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا