راه اندازی سامانه خرید اینترنتی آرد در خلخال

جابر قربان زاده روز چهارشنبه در جلسه کارگروه ساماندهی آرد و نان خلخال افزود: اقدامات لازم برای پیشگیری از تخلفات مربوط به روش توزیع آرد دولتی خارج از شبکه و تدوین مکانیزم لازم برای اجرای طرح خرید اینترنتی آرد در بین نانوایی ها از سوی ادارات صنعت ، معدن و تجارت و غله شهرستان انجام …

جابر قربان زاده روز چهارشنبه در جلسه کارگروه ساماندهی آرد و نان خلخال افزود: اقدامات لازم برای پیشگیری از تخلفات مربوط به روش توزیع آرد دولتی خارج از شبکه و تدوین مکانیزم لازم برای اجرای طرح خرید اینترنتی آرد در بین نانوایی ها از سوی ادارات صنعت ، معدن و تجارت و غله شهرستان انجام می شود.

رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت خلخال هم در این جلسه از افزایش میزان تخلفات نان در بین نانوایی های آزادپز این شهرستان خبرداد.

بقیت الله بابایی گفت: با آزاد سازی ۲۰ درصد از نانوایی های این شهرستان میزان تخلفات نان از جمله کم فروشی در بین ۲۲ واحد نانوایی آزادپز خلخال افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: بر خلاف افزایش تخلفات نان در بین نانوایی های آزادپز میزان تخلفات نان در میان نانوایی های سهمیه پز دولتی به ویژه بربری پزهای خلخال کاهش یافته است.

او گفت: بیشترین تخلفات نانوایی های سهمیه پز خلخال مربوط به استفاده از جوش شیرین و فروش آرد خارج از شبکه نانوایی های لواش پز است.

وی با بیان این که آرد مورد نیاز نانوایی های خلخال از چهار کارخانه آردسازی استان اردبیل تامین می شود افزود: برای پخت نان مرغوب و اختلاط آرد کارخانه های آرد استان با سایر آردهای تولیدی کشور نانوایی های خلخال مجاز به تهیه آرد مرغوب از محل کارخانه های آرد سازی سایر استان های کشور هستند.

وی بیان کرد: نانوایان دولتی پز خلخال ملزم به رعایت مقررات و پخت نان تعیین شده در پروانه فعالیت هستند و در هیچ شرایطی اجازه پخت نان روغنی به نانوایی های سهمیه پز خلخال داده نمی شود.

شهرستان خلخال با ۹۵ هزار نفر جمعیت در ۱۰۵ کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا