گوشي ساژم my200c در راه بازار

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” تکنولوژي  نيوز- آنلاين دات کام” ، اين گوشي که به شکل تاشو ( دوکفه اي) طراحي وساخته شده است ، داراي قابليت ها ، سيستم ها و کارآيي هاي گوناگون از جمله پشتيباني شبکه دو باندي GSM با فرکانس هاي ۹۰۰ و ۱۸۰۰ مگاهرتس …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” تکنولوژي  نيوز- آنلاين دات کام” ، اين گوشي که به شکل تاشو ( دوکفه اي) طراحي وساخته شده است ، داراي قابليت ها ، سيستم ها و کارآيي هاي گوناگون از جمله پشتيباني شبکه دو باندي GSM با فرکانس هاي ۹۰۰ و ۱۸۰۰ مگاهرتس ، صفحه نمايش رنگي CSTN با ۶۵ هزار رنگ وميزان تفکيک پذيري ۱۲۸ – ۱۲۸ پيکسلي ، قابليت دانلود ۱۶ کانال زنگ موبايل و حافظه داخلي با ظرفيت ۲۴۰ کيلوبايت است.
 my200c همچنين قابليت ارسال و دريافت پيامهاي SMS و MMS ،EMS حالت ويبره ، دفتر تلفن با قابليت ثبت ۱۰۰ شماره ، سيستم GPRS ،دسترسي به بازي موبايلي  mySudoku و باتري Li-ion با ظرفيت ۶۸۰ ميلي آمپرساعت مناسب براي ۴ساعت مکالمه و ۲۴۰ ساعت حالت آماده بکار را دارد.
اين گوشي که دراندازه هاي ۷۴-۴۲-۲۱ ميليمتر و وزن ۸۵ گرم طراحي وساخته شده است ، داراي سيستم تبديل نرخ ارز ، دسترسي به اينترنت و مرورگر اينترنتي است.
 Sagem my200c در رنگهاي مشکي ، قرمز ، نقره اي ، سفيد و صورتي عرضه مي شود اما قيمت وزمان عرضه آن به بازار درسايت اينترنتي ياد شده اعلام نشده است.
شرکت “ساژم” درسال ۱۹۲۴ در فرانسه تاسيس شد ، دفتر مرکزي آن در شهرپاريس قراردارد و در زمينه صنعت ارتباط از راه دور فعاليت مي کند.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا