“اينفوسيس” گوشي هاي هولوگرافيک ارايه مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “سي نت”، طبق گزارش شرکت “اينفو سيس” که حق امتياز اين گوشي را دريافت کرده، اين دستگاه ها تا سال ۲۰۱۰ به طور عادي فيلم هاي سه بعدي ، بازي ها ، و کالاهاي مجازي را نشان مي دهد.اين دستگاه هاي قابل حمل عکس هاي …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “سي نت”، طبق گزارش شرکت “اينفو سيس” که حق امتياز اين گوشي را دريافت کرده، اين دستگاه ها تا سال ۲۰۱۰ به طور عادي فيلم هاي سه بعدي ، بازي ها ، و کالاهاي مجازي را نشان مي دهد.
اين دستگاه هاي قابل حمل عکس هاي سه بعدي از جهان اطراف مي گيرد و به اين ترتيب کمک مي کنند بازرسان تصادفات ، معلمين و پزشک ها از راه دور با استفاده از تصاوير سه بعدي واقعي روي ترسيم خسارت اتومبيل ، جراحت ها ، اسکن هاي پزشکي يا کمک هاي آموزشي کار کنند.
پردازشگر قدرتمند تعبيه شده در دستگاه “اينفوسيس” با استفاده از الگوريتم هايي موسوم به تبديل هاي Fourier ، يک سري از عکس هاي دو بعدي گرفته شده  را با هولوگرام هاي سه بعدي ترکيب مي کند تا بعد سوم را ايجاد  شود.
اين حق امتياز از طرف “دفتر حق امتياز و مارک تجاري آمريکا” ارايه شده است و اين تکنولوژي فقط داده هاي پردازش نشده را ارسال مي کند تا در طرف ديگر تبديل به هولوگرام هاي سه بعدي شوند.
 دستگاه اينفوسيس قادر خواهد بود  تصاوير سه بعدي را ارسال  و دريافت کند و با استفاده از پروژکتوري با منبع ليزري و لنزهاي نوري ميکرو هولوگرافيک، آنها را نمايش دهد.
پيش بيني مي شود که تعداد دستگاه هاي نمايش سه بعدي تا سال ۲۰۱۰ به ۱/۸ ميليون دستگاه برسد.
نماينده شرکت اينفوسيس گفت: گوشي هاي هولوگرافيک از اين قابليت برخوردارند که تجربه کاربر را با تصاوير واقعي سه بعدي و با کيفيت غني کنند و اين موضوع تجربه واقعي تري را در زمينه هايي مانند بازي، پزشکي ، فيلم و غيره براي کاربر فراهم مي کند.
۱۱۳/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا