فراهم سازی بهره‌مندی از اینترنت پرسرعت در ایلام

به گزارش خبرنگار موبنا، حشمت‌الله اسدی با اشاره به خدمت‌رسانی به مردم استان ایلام در چهار نقطه صالح‌آباد، زرنه، قنات‌آباد و ارکواز ، اظهار داشت: در این چهار منطقه هر کدام به میزان ۶۴ پورت ADSL پر سرعت توسعه و راه‌اندازی شد. مدیرعامل شرکت مخابرات استان ایلام گفت: متقاضیان می‌توانند به مراکز مذکور مراجعه و …

به گزارش خبرنگار موبنا، حشمت‌الله اسدی با اشاره به خدمت‌رسانی به مردم استان ایلام در چهار نقطه صالح‌آباد، زرنه، قنات‌آباد و ارکواز ، اظهار داشت: در این چهار منطقه هر کدام به میزان ۶۴ پورت ADSL پر سرعت توسعه و راه‌اندازی شد.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان ایلام گفت: متقاضیان می‌توانند به مراکز مذکور مراجعه و از امکانات جدید بهره‌مند شوند.
وی ادامه داد: ضمناً توسعه سایر مراکز در دست اقدام بوده و عملیات نصب تجهیزات دیتا در مراکز زیر به اتمام رسیده و در مرحله راه‌اندازی است.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان ایلام گفت: مورموری ۱۲۸ پورت، سرابباغ ۱۲۸ پورت، هزارانی ۱۹۲ پورت، پشت‌قلعه ۶۴ پورت، پهله ۲۵۶ پورت، میمه ۱۲۸ پورت و … از جمله این مراکز هستند.
وی ادامه داد: افزون بر این، در مراکز موسیان ۱۲۸ پورت، دشت عباس ۶۴ پورت، زیرتنگ ۶۴ پورت، کهره ۲۵۶ پورت، چوار ۲۵۶ پورت، مهران ۳۲۰ پورت و غیره در دست عملیات است.
این مسئول اضافه کرد: به محض راه‌اندازی این مراکز از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود تا از این مزیت بهره‌برداری کنند.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان ایلام گفت: ایجاد و توسعه خدمات مطلوب به مردم و مشترکان شرکت مخابرات استان ایلامی یکی از اولویت‌ها و سیاست‌های کاری شرکت مخابرات استان ایلام است که به آن توجه ویژه‌ای دارد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا