مجمع سالیانه مخابرات فردا برگزار می شود

به گزارش خبرنگار موبنا، مجمع عمومی سالیانه شرکت مخابرات ایران با هدف بررسی و ارایه عملکرد شرکت مخابرات ایران به عنوان چهارمین شرکت بزرگ بورسی کشور روز پنج شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه با حضور صاحبان سهام این شرکت و اعضای هیات مدیره و نمایندگان سازمان حسابرسی و بورس برگزار خواهد شد. شرکت مخابرات ایران مهرماه …

به گزارش خبرنگار موبنا، مجمع عمومی سالیانه شرکت مخابرات ایران با هدف بررسی و ارایه عملکرد شرکت مخابرات ایران به عنوان چهارمین شرکت بزرگ بورسی کشور روز پنج شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه با حضور صاحبان سهام این شرکت و اعضای هیات مدیره و نمایندگان سازمان حسابرسی و بورس برگزار خواهد شد.
شرکت مخابرات ایران مهرماه سال ۸۸ در راستای اجرای ابلاغیه بند ج اصل ۴۴ قانون اساسی، خصوصی و ۵۱ درصد سهام آن به بخش خصوصی واگذار شد.
هم اکنون ۵۱ درصد سهام شرکت مخابرات ایران، متعلق به شرکت توسعه اعتماد است و ۴۹ درصد آن نیز در اختیار سهام عدالت، دولت، سهامداران خرد و کارکنان مخابرات است.
برگزاری مجمع عمومی سالیانه شرکت مخابرات ایران در حالی برگزار می شود که اعضای هیات مدیره شرکت مخابرات حکم برکناری کاظم ابراهیمی صدرآبادی، مدیرعامل این شرکت را امضا و سید اسدالله دهناد را به عنوان سرپرست این شرکت اعلام کردند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا