“ريف وير” سرويسي براي کنترل مسافت هاي طي شده اتومبيل ارايه داد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “تک شاوت”، با استفاده از اين کاربرد موسوم به Miles To Go مشکلي که اغلب آمريکايي ها با آن روبرو هستند  يعني پرداخت جريمه بابت مسافت هاي مازاد طي شده اتومبيل کرايه اي، حل مي شود.طبق گزارش شرکت Riffware که در شهر “پاسادنا” در کاليفرنيا …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “تک شاوت”، با استفاده از اين کاربرد موسوم به Miles To Go مشکلي که اغلب آمريکايي ها با آن روبرو هستند  يعني پرداخت جريمه بابت مسافت هاي مازاد طي شده اتومبيل کرايه اي، حل مي شود.
طبق گزارش شرکت Riffware که در شهر “پاسادنا” در کاليفرنيا قرار دارد اگر افراد در عرض ۵ سال کرايه اتومبيل، ۲ هزار و ۵۰۰ مايل اضافه بروند در زمان برگرداندن اتومبيل بايد ۳ هزار دلار جريمه پرداخت کنند.
افرادي که کاميون و اتومبيل کرايه مي کنند بايد هوشيار باشند که شرکت هاي اتومبيل کرايه به ازاي هر مايلي که فراتر از مقدار مشخص شده برود ۱۰ تا ۲۵ سنت دريافت مي کنند.
کاربرد ‘Miles To Go’ به کاربر نشان مي دهد که چقدر مسافت اضافه رفته است و چقدر ديگر مي تواند ادامه مسير دهد تا وي را از مشکل پرداخت هزينه گزاف نجات دهد.
اين کاربرد روي گوشي هاي وريزون کار مي کند و با هزينه ۹۹/۲ دلار قابل دانلود است. کارکرد آن اينگونه است که به رانندگان درباره الگوهاي رانندگي آنها و ميزان مايل هايي که اضافه طي شده و مقدار پولي که بايد پرداخت کنند هشدار مي دهد.
همچنين به کاربران کمک مي کند عادت رانندگي با الگوي غلط را کنترل کرده و طبق مايل هاي از پيش تعيين شده رانندگي کنند.
“راب ويتمن” مدير اجرايي  RiffWareمي گويد: براي خانواده هايي که زياد کار مي کنند هر دلار ارزش دارد. واقعيت اين است که اغلب افرادي که اتومبيل کرايه مي کنند نمي توانند الگوي مسافت سالانه اي را که تعيين شده است دنبال کنند. 
Miles To Go ابزار مالي شخصي است که قبل از اينکه خيلي دير شود به رانندگان درباره مازاد مسافت طي شده هشدار مي دهد.
Riffware محصولات موبايل را براي کاربران تلفن همراه وريزون وايرلس و سرويس هاي Life Management تلفن همراه و کاربردهاي BREW و محتواهاي بر مبناي اينترنت را به صورت بسته اي براي تلفن هاي همراه ارايه مي دهد.
ريف وير در اوايل سال جاري سرويسي را راه اندازي کرد که به رانندگان کمک مي کند از تلفن همراه خود براي دنبال کردن اطلاعات سوخت و نگهداري اتومبيل استفاده کنند که اين کار عملکرد اتومبيل را افزايش داده و در هزينه صرفه جويي مي کند.
۱۱۳/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا