اورنج چادرخورشيدي- بادي براي شارژ گوشي نصب مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “اسکاي”،طرفداران موسيقي که در جشنواره موسيقي سال جاري گلاستون بري شرکت مي کنند از اين فرصت برخوردارند که تلفن هاي همراه خود را با شارژر خورشيدي و بادي شارژ کنند.اين چادر از ژنراتور بادي و صفحه هاي خورشيدي برخوردار است و ادامه آزمايشات شارژرهاي کوچک …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “اسکاي”،
طرفداران موسيقي که در جشنواره موسيقي سال جاري گلاستون بري شرکت مي کنند از اين فرصت برخوردارند که تلفن هاي همراه خود را با شارژر خورشيدي و بادي شارژ کنند.
اين چادر از ژنراتور بادي و صفحه هاي خورشيدي برخوردار است و ادامه آزمايشات شارژرهاي کوچک و شخصي بادي قابل حمل است که سال گذشته به نمايش گذاشته شد. 
اورنج اعلام کرد که امنيت اين چادر تامين شده زيرا هر تلفن در هنگام شارژ در يک محفظه قفل شده نگهداري مي شود و کليد آن در دست دارنده گوشي است.
اين چادر که توسط متخصصان انرژي Gotwind ساخته شده است مي تواند هر ساعت ۱۰۰ دستگاه گوشي تلفن همراه را شارژ کند.
“هتي مگي” مدير مشارکت “اورنج UK” گفت:اين چادر از ۲۷ تا ۲۹ جولاي در داخل فستيوال نصب خواهد بود.
 جشنواره موسيقي Glastonbury در سال جاري با ظرفيت پذيرش  175 هزار نفر در جنوب غربي انگليس در ۶ مايلي شهر گلاستون بري برگزار مي شود و در سال ۲۰۰۷ بيش از ۷۰۰ برنامه  در آن اجرا شد.
فرنس تله کام از طريق اورنج که برندي جهاني است سرويس هاي تلفن همراه خود را به ۱۷۱ ميليون نفر در بيش از ۲۲۰ کشور جهان ارايه مي دهد.
اين اپراتور تحت نام اورنج و فرنس تله کام سرويس هاي محتوايي، ثابت، همراه، اينترنتي و پهن باند را انتقال مي دهد.
۱۱۳/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا