تصويرنمونه اوليه گوشي Sens Inclusive منتشر شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک” ، اين گوشي که توسط “تاکومي يوشيدا” Takumi Yoshida طراحي شده است ، فاقد صفحه نمايش لمسي است و چنانچه اين گوشي به مرحله توليد انبوه رسيده و به بازار ارايه شود، وسيله اي بسيار مناسب براي افرادي خواهد بود که داراي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک” ، اين گوشي که توسط “تاکومي يوشيدا” Takumi Yoshida طراحي شده است ، فاقد صفحه نمايش لمسي است و چنانچه اين گوشي به مرحله توليد انبوه رسيده و به بازار ارايه شود، وسيله اي بسيار مناسب براي افرادي خواهد بود که داراي نقض بينايي هستند.
تلفن همراه ياد شده  همچنين داراي يک گوشي بلوتوث ،صفحه کليد با اشکالي بي نظيربراي هر کليداست که تشخيص هرکدام از يکديگر، با لمس کردن امکان پذيراست.
اين گوشي همچنين داراي سيستم بازخورد صوتي ( فيدبک) فوري است وبا توجه به اينکه افرا د داراي نقص بينايي قادربه تشخيص رنگها از يکديگرهستند ، براي استفاده راحت تر اين گروه از کاربران، ازهر رنگ به منظور نمايش يک عملکرد در اين گوشي  استفاده شده است.
با توجه به شکل ظاهري و عملکرد نمونه اوليه اين همراه ،  متفاوت بودن آن با گوشي هاي مشابه و استفاده از آن بعنوان تغيير روش در استفاده از تلفن همراه و برقراري ارتباط توسط کاربران داراي نقص بينايي بارز است.
اطلاعات بيشتر درباره اين گوشي در سايت اينترنتي موبايل واک اعلام نشده است.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا