همکاري اريکسون و تلکام ايتاليا در زمينه فناوري LTE

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولانيوز”،”کيسار آونيا”مدير اروپاي شرقي اريکسون، هدف تلکام ايتاليا براي سرمايه گذاري در زمينه LTE “فناوري نسل چهارم  شبکه ها ي ارتباطي”را افزايش سرعت سرويس هاي تلفن همراه اعلام کرد.وي با بيان اين که ميلان و رم دو شهري خواهند بود که در فاز اول اجراي اين طرح تحت …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولانيوز”،”کيسار آونيا”مدير اروپاي شرقي اريکسون، هدف تلکام ايتاليا براي سرمايه گذاري در زمينه LTE “فناوري نسل چهارم  شبکه ها ي ارتباطي”را افزايش سرعت سرويس هاي تلفن همراه اعلام کرد.
وي با بيان اين که ميلان و رم دو شهري خواهند بود که در فاز اول اجراي اين طرح تحت پوشش سرويس هاي مربوطه قرار خواهند گرفت ،گفت که زمان بهره برداري کامل اين طرح سال ۲۰۱۵ميلادي است.
آونيا گفت:  فناوري LTE در سال ۲۰۰۹ميلادي آزمايش خواهد شد و در صورت کسب نتايج قابل قبول سرمايه گذاري اصلي روي اين طرح را در سال ۲۰۱۰انجام خواهد گرفت و تلکام ايتاليا هم اکنون در حال ارتقا شبکه  خود و ارايه سرويس هايي با دسترسي پرسرعت است.
اريکسون اعلام کرد که چهار اپراتور بزرگ اين کشور از جمله گروه وودافون  براي پشتيباني از اين طرح اعلام آمادگي کرده اند.
تعدادمشترکان تلفن همراه درايتاليا با ۱۱اپراتورارتباطي فعال تا پايان سپتامبر ۲۰۰۷ميلادي،۸۷ميليون و ۳۵۱هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۱۴۶.۱درصد اعلام شده است.
تلکام ايتاليا شرکت مادر اپراتور “تيم ” ايتاليا است که با بيش از ۳۵ميليون کاربر رتبه اول را در بين اپراتورهاي اين کشور دارد.
اريکسون شرکت سوئدي است که در سال ۱۸۷۶پايه ريزي شد وفعاليت اصلي آن در زمينه تهيه شبکه ارتباطي مي باشد.
اين شرکت بعد ازادغام با سوني ژاپن در حال حاضر به عنوان يکي از بزرگ ترين توليد کنندگان گوشي جهان شناخته شده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا