پليس موبايل در کشور وجود ندارد

سرهنگ مهدي احمدي در گفت وگوي اختصاصي با خبرنگار موبنا اظهار داشت : هيچ کس اجازه تجسس و کنترل گوشي تلفن همراه افراد را ندارد، چرا که اين وسيله ارتباطي به نوعي حريم خصوصي افراد محسوب شده و دستيابي به آن بايد با اذن قضايي صورت گيرد.وي با تاکيد بر اينکه هموطنان بايد در اين …

سرهنگ مهدي احمدي در گفت وگوي اختصاصي با خبرنگار موبنا اظهار داشت : هيچ کس اجازه تجسس و کنترل گوشي تلفن همراه افراد را ندارد، چرا که اين وسيله ارتباطي به نوعي حريم خصوصي افراد محسوب شده و دستيابي به آن بايد با اذن قضايي صورت گيرد.
وي با تاکيد بر اينکه هموطنان بايد در اين مورد آگاه باشند و گوشي تلفن همراه خود را به اين بهانه در اختيار هيچ فرد يا گروهي قرار ندهند، افزود: چنانچه مواردي در اين خصوص مشاهده شد به شماره تلفن هاي ۱۹۷ و يا ۱۱۰ به نيروي انتظامي اطلاع دهند.
همزمان با آغاز اجراي طرح هاي امنيت اجتماعي ، شايعاتي مبني بر تجسس گوشي تلفن همراه افراد دستگير شده در جامعه به گوش مي رسد.
پيش از اين نيز پليس مرکز پيشگيري نيروي انتظامي با ارسال SMS به مشترکان تلفن همراه، آغاز اجراي “طرح هاي پيشگيري از جرم در کل کشور” را به هموطنان اطلاع داد.
به گفته سرهنگ احمدي از اين پس طرح هاي امنيت اجتماعي نيروي انتظامي از طريق رسانه sms  به اطلاع هموطنان خواهد رسيد.
۱۲۸/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا