خطر استفاده از تلفن همراه بيشتر از سيگاراست

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت موبايل بورن، در حالي که نظريه ها و تحقيقات در زمينه خطر استفاده از تلفن همراه براي سلامتي انسان هميشه با شک و ترديد همراه بوده اما دکتر “ويني کورانا”، جراح مغز و اعصاب پس از مطالعات گسترده اي که در زمينه استفاده از تلفن …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت موبايل بورن، در حالي که نظريه ها و تحقيقات در زمينه خطر استفاده از تلفن همراه براي سلامتي انسان هميشه با شک و ترديد همراه بوده اما دکتر “ويني کورانا”، جراح مغز و اعصاب پس از مطالعات گسترده اي که در زمينه استفاده از تلفن همراه به عمل آورد، ادعا مي کند که اشعه هاي راديويي تلفن همراه براي سلامتي انسان خطرناک تر از کشيدن سيگار است.
تحقيقات وي نشان داد که افرادي که بطور مستمر در معرض  اشعه هاي تلفن همراه  قرار مي گيرند بيشتر درمعرض  ابتلا به سرطان مغزي قرار مي گيرند.
وي همچنين اظهار داشت که امواج و اشعه هاي راديويي تلفن همراه مي تواند مشکلات و آسيب هاي ديگري براي فعاليت هاي مغزي در پي داشته باشد.
 کورانا هشدار داد که افراد يا از تلفن همراه استفاده نکنند يا زمان استفاده از تلفن همراه را کاهش دهند.
اکثر پژوهشگران اجتماعي و پزشکان متخصص به اين نتيجه رسيده اند که کودکان و افراد مسن بيش از ديگران تحت تاثير اثرات مضر امواج راديويي تلفن همراه قرار مي گيرند و کاهش فعاليت مغز و تاثير نامطلوب روي حافظه از جمله اين خطراتاست.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا