الجزاير مجوز۳Gخود را به مزايده مي گذارد

به گزارش گروه اخبارخارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولانيوز”،در اين بيانيه آمده :اپراتورهايي که قصد همکاري و شرکت در اين مزايده را دارند تا ۳۰ژوئن پيشنهادات خود را در اختيار اين سازمان قرار دهند.يک مقام آگاه در اين باره گفت:طبق اخباري که ماه گذشته اين سازمان منتشر کرد يک شرکت فرانسوي که هويت آن هنوز مشخص نيست …

به گزارش گروه اخبارخارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولانيوز”،در اين بيانيه آمده :اپراتورهايي که قصد همکاري و شرکت در اين مزايده را دارند تا ۳۰ژوئن پيشنهادات خود را در اختيار اين سازمان قرار دهند.
يک مقام آگاه در اين باره گفت:طبق اخباري که ماه گذشته اين سازمان منتشر کرد يک شرکت فرانسوي که هويت آن هنوز مشخص نيست ،کار برگزاري اين مزايده را برعهده دارد.
بر اساس اين گزارش، اين کشورداراي سه اپراتور فعال است که Djezzyبا ۳۹.۷درصد سهم بازار رتبه اول، Moblisبا ۳۶.۴درصد و Nedjmaبا ۲۱.۵درصد از سهم بازار اين کشور به ترتيب رتبه هاي دوم و سوم را در اختيار دارند.
بر اساس آما منتشر شده تا پايان سال گذشته تعداد کاربران در اين کشور بيش از ۲۸ ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه ۸۴درصد اعلام شده است.
سازمان ارتباطات اين کشور درآمد حاصل از خطوط ثابت و همراه الجزاير را تا سال ۲۰۱۱ بيش از چهارميليارد و ۷۰۰ميليون دلار ارزيابي مي کند اين در حالي است که درامد حاصل از اين بخش در سال ۲۰۰۷ ميلادي حدود چهارميليارد و ۱۰۰ميليون دلار بوده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا