کاربرد تجاري تلفن همراه در تانزيانيا طرفدار ندارد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”در اين گزارش آمده،با وجود بهبود سطح صنعت ارتباط از راه دوردر  تانزانيا ولي اين فناوري نتوانسته همان گونه که باعث کاهش فقر در اين کشور شده است که باعث ارتقا رشد اقتصادي در اين کشور شود.در ادامه اين گزارش امده است :تانزانيا در  حال حاضر حدود هشت …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”در اين گزارش آمده،با وجود بهبود سطح صنعت ارتباط از راه دوردر  تانزانيا ولي اين فناوري نتوانسته همان گونه که باعث کاهش فقر در اين کشور شده است که باعث ارتقا رشد اقتصادي در اين کشور شود.
در ادامه اين گزارش امده است :تانزانيا در  حال حاضر حدود هشت ميليون کاربر تلفن همراه دارد که اين تعداد در تا پايان سال ۲۰۰۶ميلادي ۵.۶ميليون و تا پايان سپتامبر ۲۰۰۷ ميلادي ۷.۶ميليون نفر اعلام شده است.
مطالعات دولت تانزانيا نشان داده است همان طور که صنعت ارتباط از راه دور مي تواند اتصال ارتباط شهرها و نواحي حاشيه اي شود تجارت نيز مي تواند به عنوان پلي براي سامان بخشيدن به چالش هاي موجود در صنعت ديجيتال اين کشور باشد.
 وزارت ارتباطات تانزانيا اعلام کرد :در حالي که سرانه رشد جمعيت اين کشورساليانه حدود سه درصد است اما شماره هاي تلفن  که ساليانه وارد خطوط ارتباطي مي شود ساليانه ۴۷درصد رشد را نشان مي دهد.
اين وزارتخانه پيش بيني کرده است که تا سال ۲۰۱۵حدود ۱۵تا۱۸ميليون کاربر تلفن همراه در اين کشور از سرويس هاي ارتباطي استفاده کنند.
“زان تل”،”تيگو”،”ووداکام”، TTCLو”سل تل”پنج اپراتور ارتطاط از راه دور اين کشور هستند که دو اپراتور زان تل وTTCLدر زمينه سرويس هاي خطوط ثابت نيز فعاليت مي کنند.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا