تشديد برخورد نيروي انتظامي با دست فروشان گوشي تلفن همراه

به گزارش خبرنگار موبنا طي چند روز اخير برخوردهاي ماموران با دست فروشان گوشي هايي که فاقد جعبه هستند، نسبت به گذشته شديد تر شده است.نبود سيستم ثبت شماره سريال گوشي هاي وارداتي و نيز عدم پيگيري گوشي هاي مفقودي و مسروقه، از جمله عواملي است که سبب شده اين گوشي ها در بازار به …

به گزارش خبرنگار موبنا طي چند روز اخير برخوردهاي ماموران با دست فروشان گوشي هايي که فاقد جعبه هستند، نسبت به گذشته شديد تر شده است.
نبود سيستم ثبت شماره سريال گوشي هاي وارداتي و نيز عدم پيگيري گوشي هاي مفقودي و مسروقه، از جمله عواملي است که سبب شده اين گوشي ها در بازار به راحتي خريد و فروش شود.
بر اين اساس گوشي هاي فوق که توسط دست فروشان عرضه مي شود ، نسبت به مدل هاي مشابه آن در فروشگاه هاي گوشي تلفن همراه، به مراتب قيمت پايين تري داشته و اين تفاوت قيمت سبب شده است که خريداران گوشي دست دوم از آن استقبال کنند.
اين دستفروشان همچنين به فروش لوازم جانبي گوشي تلفن همراه با قيمت پايين اقدام مي کنند.
“جواد رحمتي” يکي از فعالان بازار، با تاکيد بر برخورد نيروي انتظامي با دستفروشان گوشي موبايل ، معتقد است: همه روزه تعداد زيادي از دست فروشان گوشي تلفن همراه در اطراف خيابان جمهوري تهران مشغول فعاليت هستند که برخي آنان اقدام به فروش گوشي هاي سرقتي مي کنند.
وي افزود: اکثر گوشي هايي که فاقد جعبه و لوازم جانبي اصلي هستند جزو گوشي هاي مسروقه محسوب مي شوند که ماموران با فروشندگان اين نوع گوشي ها بطور جدي برخورد مي کنند.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا