شرکت GSA انگليس ۳۱۳ شبکه EDGE راه اندازي کرد

به  گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،سخنگوي اين شرکت در گزارشي گفت:در حال حاضر اين شرکت شبکه هاي خود را به ۱۴۷کشور جهان عرضه مي کند که نسبت به ۱۱۳کشور در سال ۲۰۰۷رشدخوبي را نشان مي دهد.وي افزود:  GSAشبکه هاي خود را به صورت گسترده نه در منطقه اي خاص بلکه در افريقا، اروپا،آسيا، …

به  گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،سخنگوي اين شرکت در گزارشي گفت:در حال حاضر اين شرکت شبکه هاي خود را به ۱۴۷کشور جهان عرضه مي کند که نسبت به ۱۱۳کشور در سال ۲۰۰۷رشدخوبي را نشان مي دهد.
وي افزود:  GSAشبکه هاي خود را به صورت گسترده نه در منطقه اي خاص بلکه در افريقا، اروپا،آسيا، خاورميانه و آمريکا ارايه کرده است.
اين سخنگو که نامش فاش نشد، گفت:GSA تا کنون ۳۶۳قرارداد ارايه شبکه EDGEبا کشورهاي مختلف منعقد کرده بود که از آن تعداد توانست ۳۱۳شبکه مذکور را در۱۴۷کشور ارايه دهد.
حدود ۶۰درصد از اپراتورهاي ارايه دهنده شبکه HSPAاز شبکه هاي EDGE استفاده مي کنند  و اين شبکه ها  عاملي موثر براي باکيفيت تر کردن سرويس هاي پهن باند تلفن همراه به  شمار مي آيد.
عرضه رسمي  شبکه EDGE  براي اولين بار در ژوئن ۲۰۰۳ميلادي بوده است.
Global mobile Suppliers Association مرکزي است که درزمينه استانداردهاي تلفن همراه از جمله GSM, EDGE, WCDMA/HSPA فعاليت مي کند و دفتر مرکزي آن در انگلستان است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا