سوني اريکسون ويژگي چندرسانه اي و دوربين گوشي هايش را ارتقا مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، سوني اريکسون امروز قراردادي با شرکت Acrodea منعقد کرد که به موجب آن دستگاه هاي تلفن همراه اين شرکت به دو نرم افزار VIVID UI و VIVID Panorama مجهز مي شوند.پلتفورم VIVID UI به عنوان يک ميان افزار ارتقا يافته است که …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، سوني اريکسون امروز قراردادي با شرکت Acrodea منعقد کرد که به موجب آن دستگاه هاي تلفن همراه اين شرکت به دو نرم افزار VIVID UI و VIVID Panorama مجهز مي شوند.
پلتفورم VIVID UI به عنوان يک ميان افزار ارتقا يافته است که امکان ارتقاي محتواهاي چند رسانه اي همچون ويديو، گرافيک سه بعدي و تصاوير و عکس هاي طبيعي را ارتقا مي بخشد.
هدف از ارايه  VIVID UI، توسعه ويژگي هاي و محتواهاي ارتقا يافته گرافيکي براي دستگاه هاي تلفن همراه و انتقال منو و محتواي منو است.
VIVID Panorama  ميان افزاري است که مي تواند عملکردهاي دوربين تلفن همراه را ارتقا دهد.
با استفاده از اين نرم افزار کاربران  مي توانند تصاويرعريض و گسترده را با هر دستگاه تلفن همراهي که قابليت ضبط ويديو نيز داشته باشد، بگيرند.
به منظور گرفتن عکس هاي عريض با تلفن همراه کاربران بايد ويديو را روشن کرده سپس VIVID Panorama به شکل خودکار بر اساس تصاوير ويديويي عکس برداري مي کند.
بر اساس اين گزارش تمامي گوشي هاي با قابليت متوسط سوني اريکسون مي توانند از اين نرم افزار سود ببرند.
اين نرم افزارها در نيمه دوم سال جاري ميلادي در دسترس کاربران قرار گيرد.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا