همراه اول با GC ها قرار داد مجدد منعقد نمي کند

 “سيد حسن رضوي”  در گفت وگو با خبرنگار موبنا اظهار داشت:تقريبا  فعاليت   GC هابه اتمام رسيده  و اين پيمانکاران عمومي  90 درصد  پروژه  نصب سايت ها را تحويل داده اند.وي ادامه داد:  همراه اول در  آينده براي توسعه شبکه خود از تخصص ، تجربه و مهارت هاي اين پيمانکاران عمومي  به طور مجزا و نه …

 “سيد حسن رضوي”  در گفت وگو با خبرنگار موبنا اظهار داشت:تقريبا  فعاليت   GC هابه اتمام رسيده  و اين پيمانکاران عمومي  90 درصد  پروژه  نصب سايت ها را تحويل داده اند.
وي ادامه داد:  همراه اول در  آينده براي توسعه شبکه خود از تخصص ، تجربه و مهارت هاي اين پيمانکاران عمومي  به طور مجزا و نه در قالب GC ها  استفاده مي کند.
اين  مقام مسئول  در پاسخ به اين پرسش  که کيفيت  سايت هاي تحويل داده شده توسط GC ها را چگونه ارزيابي  مي کنيد، با بيان اين که  کيفيت  سايت ها  ي تحويل داده  شده   با يکديگر متفاوت  است، اظهار داشت:  کيفيت  سايت ها به عواملي نظير  شرايط  جغرافيايي،آب و هوايي و همکاري اين پيمانکاران  عمومي  با شرکت ارتباطات سيار  بستگي دارد.
 اين در حاليست که پروژه فاز ۳ توسعه شبکه ارتباطات سيار که به منظور راه اندازي ۴ هزار و ۷۰۰ سايت BTS تلفن همراه در اوايل سال ۸۴ به سه GC بهين ارتباط مهر ، خدمات اريکسون و پارس ايراتل سپرده شد، اين پيمانکاران را متعهد کرد تا در ارديبهشت ماه سال ۸۵ اين پروژه را به کارفرما ( اپراتور اول) تحويل دهند اما پس از گذشت دو  سال هنوز خبري قطعي از اتمام آن به گوش نمي رسد.
  پيمانکاران از ۴ هزار و ۷۰۰ سايت مورد تعهد، موفق به راه اندازي ۳ هزارو ۹۳۰ سايت شده اند که يک هزار و ۲۲۲ سايت از اين تعداد نيز تاييد کيفيت گرفته است.
۱۱۷/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا