چند خبر از آيفون ، نوکيا و يک گوشي جديد تاشو

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتو موبايل”، کاربران تلفن همراه آيفون مي توانند با استفاده از اين سرويس جديد در هر زمان و مکاني براحتي از طريق تلفن همراه ماشين کرايه کنند. براي کرايه ماشين از طريق آيفون کاربران بايد سه مرحله بسيار راحت را پشت سر بگذارند.علاوه بر …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتو موبايل”، کاربران تلفن همراه آيفون مي توانند با استفاده از اين سرويس جديد در هر زمان و مکاني براحتي از طريق تلفن همراه ماشين کرايه کنند.
براي کرايه ماشين از طريق آيفون کاربران بايد سه مرحله بسيار راحت را پشت سر بگذارند.
علاوه بر اين با کليک کردن کليد  “Call to Book” امکان کرايه اتوموبيل براي کاربران آيفون فراهم مي شود.
شرکت اپل بيش از ۵ ميليون دستگاه تلفن همراه آيفون را در سراسر جهان به فروش رسانده است و بسياري از بازارهاي جهاني از جمله اروپا مشتاقانه منتظر ارايه گوشي آيفون نسل سومي هستند.
اپل اعلام کرده است فروش آيفون  با ارايه گوشي نسل سومي تا پايان سال جاري به ۱۰ ميليون دستگاه مي رسد.
                            ***
يک طراح تلفن همراه در ترکيه از نمونه اوليه گوشي منحصر بفرد  کاملا تاشو و جيبي که با طراحي بديع و زيبا ساخته شده است ، رو نمايي شد.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک” ، “امير رفعت” Emir Rafat طراح اين گوشي نسبت به توليد آن درآينده نزديک بسيار اميدوار است و خودش را اولين خريدار اين گوشي معرفي کرده است.
اين گوشي در حالت تاشده و بسته در اندازه ۵ – ۵ سانتيمتر است و در حالت باز به  5 صفحه لمسي مستقل با يک صفحه کليد ، صفحه نمايش ، صفحه کليد کوچک X2  ، و يک صفحه  ديگر که داراي کليد هاي لمسي حساس است ، تبديل مي شود.
اين گوشي با مشخصات و قطعاتي که در بالا ذکر شد، پس از تا شدن در اندازه اي نسبتا بسيار نازک  و سبک در مي آيد.
گوشي يادشده از مواد  کاملا سازگار با محيط زيست و بي ضرر ساخته مي شود.
جزييات بيشتر درباره اين گوشي تاشو در سايت اينترنتي موبايل واک اعلام نشده است.
                                      ***
نوکيا بزرگ ترين توليدکننده تلفن همراه در جهان از استانداردهاي ۳G  چين حمايت و پشتيباني نکرد.به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت انگليش پيپل، چين که به تازگي توانست بازار گوشي هاي نسل سومي را به دست آورد، از ماه آوريل شروع به آزمايش سرويس ها شبکه نسل سوم کرد همچنين توانست گواهينامه شبکه نسل سوم را به دست آورد و شبکه بعدي فناوري هاي بي سيم پهناي باند در سال ۲۰۰۸ را توسعه دهد.
نوکيا هنگامي که استاندارد نسل سوم در چين راه اندازي شد و توانست گواهي نامه دريافت کند بسياري از شرکت هاي توليدکننده از اين کشور حمايت کردند اما  نوکيا فقط تقش تماشاگر را بازي کرد.
اين بي توجهي نوکيا خشم و اعتراض مردم چين را کشورشان يکي از بزرگ ترين بازار جهاني فروش تلفن همراه اين شرکت فنلاندي است، برانگيخت. 
در نتيجه اين اتفاق دپارتمان چين مانع از فروش گوشي هاي نوکيا در اين کشور  شد.
۱۱۲/۱۳۱/ ۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا