افزايش سود سينگ تل فراتر از همه پيش بيني ها

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از خبرگزاري “رويترز” اين سود خالص “سينگ تل” در فصل چهارم سال گذشته ۰۹/۱ ميليارد دلار سنگاپور (۷۹۶ ميليون دلار) بوده است و سود خالص سالانه اين شرکت در سال ۲۰۰۷ ،۹۶/۳ ميليارد دلار سنگاپور گزارش شده است. بالا رفتن سود اين شرکت به دليل افزايش تعداد …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از خبرگزاري “رويترز” اين سود خالص “سينگ تل” در فصل چهارم سال گذشته ۰۹/۱ ميليارد دلار سنگاپور (۷۹۶ ميليون دلار) بوده است و سود خالص سالانه اين شرکت در سال ۲۰۰۷ ،۹۶/۳ ميليارد دلار سنگاپور گزارش شده است.
بالا رفتن سود اين شرکت به دليل افزايش تعداد کاربران تلفن همراه در اين منطقه گزارش شده استو اين ميزان سود ناشي از سه چهارم فروش اين شرکت در داخل سنگاپور و دو سوم فروش آن قبل از پرداخت ماليات در خارج اين کشور بدست آمده است.
به گفته مدير اجرايي “سينگ تل”، با وجود پيشرفت هاي مالي اين شرکت، زيرساخت هاي اقتصادي آن در بازارهاي جهاني هنوز با مشکلاتي مواجه است.
رقابت اين شرکت در اندونزي بسيار تنگاتنگ بوده و رشد اين کشور در فيليپين نسبتا کند بوده است.
تعداد کل کاربران در سنگاپورتا پايان ژوئن ۲۰۰۷ ميلادي چهارميليون و۹۸۷هزار و ۸۰۰ نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور۱۱۱.۲درصد اعلام شده است.
در اين کشور سه اپراتور فعال وجود دارد که سينگ تل با يک ميليون و ۸۲۰هزار کاربر رتبه اول را دربين سه اپراتور ديگر به خود اختصاص داده است.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا