همکاري وودافون با شيلي

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت: با اين قرارداد وودافون سرويس ها وتوليدات خود را در بازار ارتباطات شيلي عرضه خواهد کرد.وي که نامش ذکر نشد افزود:علاوه برموارد فوق دوشرکت در زمينه فناوري هاي نوين و ارتقا سطح کيفي سرويس ها تحقيقات و بررسي هايي را با …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت: با اين قرارداد وودافون سرويس ها وتوليدات خود را در بازار ارتباطات شيلي عرضه خواهد کرد.
وي که نامش ذکر نشد افزود:علاوه برموارد فوق دوشرکت در زمينه فناوري هاي نوين و ارتقا سطح کيفي سرويس ها تحقيقات و بررسي هايي را با هم انجام خواهند داد. 
“ريچارد بوچي”مدير عامل اينتل پي سي اس ، با ابراز خرسندي از انعقاد اين قرارداد آن را عاملي موثر براي پيوند دادن کاربران اين اپراتور با بخشي از شبکه جهاني دانست.
وي افزود:اين طرح مي توانند اهداف ما را در بازار رقابتي امروز به ثمربرساند. و الحاق به يکي ازبزرگترين شبکه هاي تلفن همراه بين المللي ما را در رسيدن به استانداردهاي جهاني ياري خواهد کرد.
تعداد کاربران در شيلي بر اساس آمار سال ۲۰۰۶ميلادي ۱۲ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۷۴درصد اعلام شده است.
در اين کشور سه اپراتور ارتباطي وجود دارد که اينتل پي. سي. اس با بيش از پنج ميليون کاربر رتبه دوم را در بين اپراتورهاي اين کشوردارا مي باشد.
وودافون که اپراتوري انگليسي است در کشورهاي چون:استراليا،آمريکا،نيوزلند،آفريقاي جنوبي،مصر،هند،تورکيه و بيشتر کشور هاي اروپايي شعبه دارد.
اين اپراتور سرويس هاي مختلف از جمله GSM,GPRS,EDGE ,UMTSHSDPA,CDMA به کاربران ا رايه مي دهد.
تعداد کاربران اين اپراتور تا ۳مارس ۲۰۰۷ حدود ۲۰۶ميليون نفر بوده است.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا