گسترش پوشش اینترنت ۳Gدر گچساران در دستور کار است

به گزارش خبرنگار موبنا، سید‌ یزدان هاشمی با اشاره به وضعیت پوشش ۳G همراه اول در این شهرستان اظهار کرد: در حال حاضر برای بهتر پوشش دادن این نسل از اینترنت یک سایت در گچساران راه‌اندازی شده است. وی با بیان اینکه این سایت در منطقه‌ای از ۵۰۰ دستگاه گچساران بارگذاری شده که طی روزهای …

به گزارش خبرنگار موبنا، سید‌ یزدان هاشمی با اشاره به وضعیت پوشش ۳G همراه اول در این شهرستان اظهار کرد: در حال حاضر برای بهتر پوشش دادن این نسل از اینترنت یک سایت در گچساران راه‌اندازی شده است.
وی با بیان اینکه این سایت در منطقه‌ای از ۵۰۰ دستگاه گچساران بارگذاری شده که طی روزهای آینده به صورت کامل‌تر راه‌اندازی می‌شود، گفت: طی هفته آینده نیز نقطه‌ای جدید برای پوشش بهتر ۳G  در گچساران برای دومین سایت راه‌اندازی می‌شود.
هاشمی ادامه داد: گسترش پوشش اینترنت نسل ۳G  در دیگر شهرهای استان از جمله دهدشت نیز در دستور کار قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه حجم کار در کشور زیاد است، بیان کرد: برای پوشش بهتر۳G  در گچساران افزون بر ۱۴ سایت پیش‌بینی شده که در صورت فراهم شدن شرایط و آماده شدن تجهیزات نصب می‌شود.
هاشمی با بیان اینکه حدود هفت سایت ۳G  برای پوشش اینترنت همراه دهدشت پیش‌بینی شده است، گفت: امیدواریم هر چه زودتر با مهیا شدن شرایط این امر صورت گیرد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا