تلفنيکا ، شبکه سراسري بانک همراه در آمريکاي لاتين ارايه مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،تلفنيکا اعلا م کرد اين پروژه را با همکاري “اينتر آمريکن دولوپمنت بانک” IADBدر اختيار ۱۵۰ميليون کاربر آمريکاي لاتين که باوجود استفاده از تلفن همراه از سرويس هاي بانک همرا ه محروم هستند، قرار مي گيرد.“متيو کي”مدير عامل بخش اروپايي تلفنيکا ،زمان ارايه اين طرح را جولاي ۲۰۰۸ …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،تلفنيکا اعلا م کرد اين پروژه را با همکاري “اينتر آمريکن دولوپمنت بانک” IADBدر اختيار ۱۵۰ميليون کاربر آمريکاي لاتين که باوجود استفاده از تلفن همراه از سرويس هاي بانک همرا ه محروم هستند، قرار مي گيرد.
“متيو کي”مدير عامل بخش اروپايي تلفنيکا ،زمان ارايه اين طرح را جولاي ۲۰۰۸ ميلادي اعلام کرد.
وي هدف از اجراي اين طرح را علاوه بر رشد و گسترش سرويس هاي تلفنيکا و کسب سهم بيشتري از بازاراين منطقه کاهش محروميت هاي اجتماعي و اقتصادي و بهبود دسترسي هاي مالي کاربران دربازار آمريکاي لاتين اعلام کرد.
کي خاطر نشان کرد سرويس هاي بانک همراه اين اپراتور در حال حاضربا ارايه به ۱۳کشور آمريکاي لاتين ۸۶ درصد از اين منطقه را پوشش مي دهد.
وي ضريب نفوذ سرويس هاي تلفن همراه تلفنيکا در امريکاي لاتين را در حال حاضر ۷۰درصداعلام کرد و افزود:اين ضريب نفوذ در دوسال گذشته تنها ۴۵درصد بوده است.
تلفنيکا اپراتور تلفن همراه اسپانيايي است که در کشورهايي چون مکزيک،انگليس،آلمان،ايرلند،بوسني هرزگوين ،بيشتر کشورهاي آمريکاي لاتين و… سرويس هاي خود را ارايه مي دهد .
تعداد کاربران اين اپراتور دراسپانيا ۲۲ميليون و۴۲۰هزار نفر و در جهان ۱۵۸ميليون و ۸۰۰هزار نفر مي باشد.که با توجه به اين تعداد کاربر و سرويس هايي که ارايه مي دهد در بين رقبايش در اسپانيا مقام اول و در جهان مقام چهارم را دارا مي باشد.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا