کاهش قيمت ۳۰۰ هزار ريالي گوشي K770 سوني اريکسون در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار موبنا، افزايش عرضه مدل فوق نسبت به ماه گذشته در سطح بازار باعث شده تا اکثر فروشندگان، اين گوشي را با تعديل قيمت فوق در بازار عرضه کنند.اين گوشي که چندي پيش به بهاي دو ميليون و ۴۵۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه به فروش مي رسيد، هم اکنون با قيمت …

به گزارش خبرنگار موبنا، افزايش عرضه مدل فوق نسبت به ماه گذشته در سطح بازار باعث شده تا اکثر فروشندگان، اين گوشي را با تعديل قيمت فوق در بازار عرضه کنند.
اين گوشي که چندي پيش به بهاي دو ميليون و ۴۵۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه به فروش مي رسيد، هم اکنون با قيمت دو ميليون و ۱۵۰ هزار فروخته مي شود.
گوشي k770 از ماه آگوست سال ۲۰۰۷ ميلادي وارد بازار جهاني تلفن همراه شد و پس از عرضه در بازار تلفن همراه تهران مورداستقبال خوب مشتريان قرار گرفت.
مدل فوق بر روي چهار باند فرکانسي UMTS ، GSM 900 ، GSM 1800 و GSM 1900 کار مي کند.
K770 سوني اريکسون طراحي ارتقا يافته T650 است و داراي ويژگي هايي مانند نسل سوم ، صفحه نمايشTFT با وضوح QVGA، بلوتوث استريو ، راديو FM ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري سه مگاپيکسلي است.
سيستم پخش صداي پلي فونيک ۷۲ کاناله، حافظه داخلي ۱۶ مگابايت، حافظه جانبي ۲۵۶ مگابايت کارت حافظه M2 و فناوري بلوتوث نسخه دو با A2DP و پورت USB از ديگر ويژگي هاي اين گوشي محسوب مي شود.
سوني اريکسون K770 در سه رنگ قهوه اي، بنفش و بژ قاب گوشي از مواد پلاستيکي ساخته شده است اما با اين حال طراحي شيک و زيبايي دارد .
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا