راه اندازي سرويس “آپ کد” در رواندا

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “آل آفريقا”، شرکت “آپ کد” که در سال ۲۰۰۶ميلادي تاسيس شد،  پيشرفت سريعي در سراسر جهان داشته است و هم اکنون ۴۰ کشور را پوشش مي دهد.“استور آد” رييس شرکت اظهار داشت ، انتظار داريم تا پايان سال جاري در ۱۰۰ کشور حضوري فعال داشته …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “آل آفريقا”، شرکت “آپ کد” که در سال ۲۰۰۶ميلادي تاسيس شد،  پيشرفت سريعي در سراسر جهان داشته است و هم اکنون ۴۰ کشور را پوشش مي دهد.
“استور آد” رييس شرکت اظهار داشت ، انتظار داريم تا پايان سال جاري در ۱۰۰ کشور حضوري فعال داشته باشيم.
افزايش محبوبيت اين شرکت به اين دليل است که سرويس هاي کاربردي ارايه داده، نصب آنها آسان بوده و به دسترسي اينترنتي نياز ندارد.
تنها چيزي که مورد نياز است تلفن همراه دوربين دار است، و شرکت ها مي توانند از سرويس “آپ کد” در محصولات، صورت حساب، و بيل بوردهاي تبليغاتي خود استفاده کنند.
 UpCode يک مربع تشکيل شده از صدها نقطه سياه و سفيد است وتلفن همراه دوربين دار از اين کدها عکس مي گيرد  و نرم افزار UpCode آن را شناسايي کرده و کاربر را به اطلاعات اضافي محصول مرتبط مي سازد. دانلود اين نرم افزار به طور رايگان از اينترنت صورت مي گيرد و کاربران مي توانند بدون استفاده از اينترنت و فقط با استفاده از شبکه تلفن همراه عملکردهاي متفاوتي داشته باشند.
UpCode روي کارت ويزيت به کاربر امکان مي دهد که به طور خودکار جزييات تماس شخص را در گوشي ذخيره کند بدون اينکه نياز باشد آنها را به طور دستي وارد کند.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا