رايزني بهارتي ايرتل با MTNافريقاي جنوبي

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،سخنگوي بهارتي ايرتل در اين باره گفت : مذاکرات در مرحله اوليه قرار دارد و هنوز به نتيجه واحدي در مورد اهداف در نظر گرفته شده نرسيده ايم.اپراتور MTNافريقاي جنوبي اعلام کرد در صورتيکه هيات مديره روي قيمت پيشنهادي به نتيجه برسد در مورد ادامه مذاکرات تصميم گيري …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،سخنگوي بهارتي ايرتل در اين باره گفت : مذاکرات در مرحله اوليه قرار دارد و هنوز به نتيجه واحدي در مورد اهداف در نظر گرفته شده نرسيده ايم.
اپراتور MTNافريقاي جنوبي اعلام کرد در صورتيکه هيات مديره روي قيمت پيشنهادي به نتيجه برسد در مورد ادامه مذاکرات تصميم گيري خواهيم کرد.
 بهارتي بزرگ ترين اپراتور تلفن همراه هند به شمار مي آيد و با اضافه کردن بيش از ۸ ميليون کاربر در هر ماه، بيشترين نرخ رشد را بازار ارتباط از راه دور جهان دارا مي باشد.
آمارها نشان مي دهد که بهارتي با سرمايه گذاري ۴۴ميليارد دلاري حدود ۶۴ميليون کاربر دارد در حالي که MTNآفريقاي جنوبي با ۳۵ميليارد دلار سرمايه تعداد کاربرانش به ۶۸ميليون مي رسد.
بهارتي در ادامه روند توسعه و گسترش سرويس هاي خود و به دست گرفتن سهم بيشتري از بازار ارتباطي جهان مجوزتهيه سرويس هاي تلفن همراه سريلانکا را کسب کرده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا