هزينه مکالمه موبايلي در آمريکا بسيار ارزان شده است

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت iht.com، رقابت  و حفظ و افزايش سهم ، اپراتورها را مجبور کرده که با مشترکان خود رفتاري بخشنده داشته باشند و در نتيجه قيمت ها را کاهش بدهند.در اين گزارش بدون اشاره به ميزان کاهش هزينه مکالمه اعلام شد که يکي از جديد ترين روش …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت iht.com، رقابت  و حفظ و افزايش سهم ، اپراتورها را مجبور کرده که با مشترکان خود رفتاري بخشنده داشته باشند و در نتيجه قيمت ها را کاهش بدهند.
در اين گزارش بدون اشاره به ميزان کاهش هزينه مکالمه اعلام شد که يکي از جديد ترين روش هاي اپراتور ها براي جلب مشترک ارايه سرويس صحبت نامحدود است و اين  طرح براي آنها هزينه آور نيست.
“جان هودوليک” تحليلگر موسسه UBS اظهار داشت که متوسط درآمد شرکت ها به ازاي هر کاربر، که مقياس مهمي مهمي محسوب مي شود ، به تازگي در آمريکا کاهش يافته است زيرا  تعداد کاربران جديد کاهش يافته است اما در اروپا مبناي مشترکان افزايش يافته است.
 “اندرو مورگان” تحليلگر موسسه JPMorgan در تحقيق از شرکت هاي مخابراتي اروپاي اظهار داشت که ضريب نفوذ تلفن همراه در اتحاديه اروپا يا تعداد تلفن ها به ازاي هر شخص، سال گذشته افزايش يافته و از ۲/۱۰۳ درصد در سال ۲۰۰۶ به ۸/۱۱۱ درصد در سال ۲۰۰۷ رسيده است.
اين آمار به اين معنا است که بيش از يک تلفن براي هر کاربر وجود داردو در واقع هزينه سرويس هاي تلفن همراه در اروپا در سال گذشته ۱/۳ درصد افزايش داشته که بسيار کمتر از ضريب نفوذ بوده است.
وي اظهار داشت که رگولاتورهاي اروپايي در اين ميان نقش قابل توجهي ايفا کرده و هزينه هاي تماس در خارج از محدوده شبکه داخل کشور کاربر را محدود کردند.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا