وودافون در ارتقاء ورزش و موسيقي ۱۲ ميليون پوند سرمايه گذاري مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “فاند ريزينگ”، وودافون که تا کنون در اين زمينه ها ۲۳ طرح در سراسر جهان اجرا کرده  وعلاقه مند است که فعاليت خود را در اين زمينه افزايش دهد و با ساير گروه ها که از ورزش و موسيقي براي ارايه فوايد آنها استفاده مي …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “فاند ريزينگ”، وودافون که تا کنون در اين زمينه ها ۲۳ طرح در سراسر جهان اجرا کرده  وعلاقه مند است که فعاليت خود را در اين زمينه افزايش دهد و با ساير گروه ها که از ورزش و موسيقي براي ارايه فوايد آنها استفاده مي کنند،  به طور اشتراکي کار کند.
مشاوران اين بنياد چند نفر از ورزشکاران و قهرمانان المپيک هستند و اين بنياد در طي ۵ سال گذشته ۱۰۰ ميليون پوند در حوزه هاي اجتماعي در سراسر جهان اهدا کرده است.
اولين دريافت کنندگان اين سرمايه هاي جديد  يونيسف است  که در زمينه ورزش براي بهبود مهارت هاي مهم زندگي جوانان برنامه هايي در دست اجرا دارند.
شرکت استراليايي Red Dust Role Models نيز ۳/۱ ميليون پوند تسهيلات دريافت کرده که در زمينه هاي ورزش ، موسيقي، و سرگرمي و براي ارايه الگوهاي و پيام هاي سلامتي به جوانان در نيوزيلند، هند، فيجي و جزاير کوک استفاده مي کند.
يونيسف نيز  5/1 ميليون پوند براي اجراي پروژه هاي ورزشي و آ»وزش در زمينه HIV و ايدز و کمک به کاهش ميزان سرايت بيماري هاي جديد در کنيا، آفريقاي جنوبي و زيمبابوه در يافت مي کند.
وودافون شرکت ارايه دهنده سرويس هاي تلفن همراه است که از طريق شعبات و شرکاي خود حضور چشمگيري در اروپا، خاورميانه، آسيا پاسيفيک، و آمريکا دارد.
اين اپراتور در ۳۱ دسامبر ۲۰۰۷ ميلادي  252 ميليون نفر مشترک تلفن همراه در سراسر جهان داشته است.
با اين ميزان کاربر وودافون پس از “چاينا موبايل” دومين اپراتور بزرگ دنيا  است.
وودافون در بريتانيا ، آلمان، هند، ايتاليا، اسپانيا، ترکيه، مصر، و آمريکا حضور فعالي دارد و از بيشترين کاربر برخودار است.
وودافون در آمريکا ۴۵ درصد سهم بازار تلفن همراه را دارد و پس از “وريزون وايرلس” دومين اپراتور بزرگ اين کشور  محسوب مي شود و  در کشورهاي اروپايي و آسيايي شعبه دارد.


۱۱۳/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا