بازار تلفن همراه ويتنام به نقطه اوج خود خواهد رسيد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت:پيش بيني مي شود که ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ساليانه رشدي معادل ۲۳.۵درصد داشته باشد. وي که نامش ذکر نشد ،گفت: با آمارهاي به دست آمده مي توان گفت که ميزان رشد بازار تلفن همراه اين کشور تا سال …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت:پيش بيني مي شود که ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ساليانه رشدي معادل ۲۳.۵درصد داشته باشد.
وي که نامش ذکر نشد ،گفت: با آمارهاي به دست آمده مي توان گفت که ميزان رشد بازار تلفن همراه اين کشور تا سال ۲۰۱۳ سه برابر ميزان رشد بازار بريتانيا خواهد بود.
وي خاطر نشان کرد:سهم اپراتورها کشورهاي در حال توسعه دربازار ارتباطي کنوني به بيشترين ميزان خود رسيده است.
وي در ادامه ز آمريکاي شمالي و اروپاي غربي به عنوان مامن غول هاي بزرگ ارتباطي جهان ، AT&T،وودافون و تلفنيکا نام برد و افزود، اين اپراتورها در مجموع ۴۰ درصد از سهم بازار ارتباطات جهان را در اختيار دارند.
وي افزود : بري اولين بار در تاريخ فناوري ارتباط از راه دور، کشورهاي در حال توسعه در آسيا،آفريقا،اروپاي شرقي و آسياي مرکزي با دارا بودن۶۰درصد از سهم بازار ارتباطي به عنوان طلايه داران تلفن همراه شناخته شده اند.
اين مقام اگاه گفت:اين آمارها نشان مي دهد که رشد بازار ارتباطات درکشورهاي در حال توسعه روز به روز در حال گسترش است.
تعداد کاربران تلفن همراه در ويتنام براساس آمار منتشر شده در مي ۲۰۰۶ميلادي،۱۳ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور۱۵.۴درصد اعلام شده است.
در اين کشور هفت اپراتور ارتباطي فعال وجود دارد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا