احداث ۹ برج مخابراتي پاکستان در خط تماس با هند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينديا واير”، در فوريه امسال شرکت هاي Vigilance و Monitoring Cell44 منطقه را در خط تماس دو کشور بررسي و کشمير را بخش مشترک بين هند و پاکستان اعلام کردند. براساس اين بررسي ها در ۳۹ منطقه سيگنال هاي تلفن همراه پاکستان به هند …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينديا واير”، در فوريه امسال شرکت هاي Vigilance و Monitoring Cell44 منطقه را در خط تماس دو کشور بررسي و کشمير را بخش مشترک بين هند و پاکستان اعلام کردند.
براساس اين بررسي ها در ۳۹ منطقه سيگنال هاي تلفن همراه پاکستان به هند مي رسد.
يک مقام امنيتي بلند پايه به صورت محرمانه به سرويس خبري آسيا (IANS) اعلام کرد: پاکستان  به احداث برج مخابراتي  در خط تماس دو کشور اقدام کرده است.
وزارت امور داخله (وزارت کشور) هند اين مساله رادر دست بررسي دارد و  يک مقام  امنيتي هند به دولت نسبت به اين اقدام پاکستان هشدار داد.
مراکز امنيتي هند اعلام کردند که تروريست هايي که در مناطق اطراف پراکنده هستند مي توانند از شبکه تلفن همراه پاکستان استفاده کرده و با مسوولان رييسان خود در کشورهاي همسايه ارتباط برقرار کنند.
با توجه به اين که مقامات دولت هند نمي توانند از اپراتورهاي پاکستان تقاضاي ثبت مکالمات خود را داشته باشند اين مساله بسيار نگران کننده خواهد بود.
تعداد کل کاربران هند۲۲۵ميليون و۴۶۰هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور۱۹.۹۵درصد اعلام شده است.
اين کشور۱۲اپراتور فعال دارد که بهاراتي اير تل رتبه اول را در بين اپراتورهاي اين کشور دارا مي باشد.
تعداد کاربران پاکستان در حال حاضر ۷۶ميليون نفر است و پيش بيني مي شود تا سال ۲۰۱۰ اين تعداد به ۱۰۰ميليون مشترک برسد.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا