درآمد تلويزيون همراه به ۱۲ميليارد دلار مي رسد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، کره جنوبي اولين کشوري بود که از اين سرويس استقبال کرد و در حال حاضر بيشتر کشورهاي اتحاديه اروپا از استاندارد DVB-H تلويزيون همراه برخوردارند. از نظر تعداد کاربران ژاپن با ۲۰ ميليون کاربر تلويزيون همراه که در کمتر از ۲ سال بدست …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، کره جنوبي اولين کشوري بود که از اين سرويس استقبال کرد و در حال حاضر بيشتر کشورهاي اتحاديه اروپا از استاندارد DVB-H تلويزيون همراه برخوردارند.
از نظر تعداد کاربران ژاپن با ۲۰ ميليون کاربر تلويزيون همراه که در کمتر از ۲ سال بدست آورد، رتبه اول را دارا مي باشد.
تعداد کاربران کره جنوبي که از استاندارد T-DMB تلويزيون همراه استفاده مي کنند ۱۰ ميليون نفر برآورد شده است.
توليد کنندگان بزرگ تلفن همراه نيز براي استفاده از فن آوري هاي مختلف به منظور استفاده از اين تلويزيون همراه با يکديگر رقابت مي کنند.
اپراتورها اکنون سرويس هاي مختلف رايگان، اعتباري و اشتراکي براي تلويزيون همراه ارايه مي کنند.
با توجه به اهميت اين سرويس نوپا تحليگران طي مطالعاتي جايگاه  تلويزيون همراه و مشکلات آن را در صنعت تلفن همراه بررسي کرده اند و به نتايج جالبي رسيده اند.
سرويس تلويزيون همراه در حال حاضر با استانداردهاي  DVB-H, ATSC-M/H, CMMB, ISDB-T ، DVB-SH, T-DMB و MediaFLO  به کاربران تلفن همراه ارايه مي شود.
به اعتقاد کارشناسان ، يکي از مشکلات  اصلي تلويزيون همراه  که استاندارد هاي پراکنده است و اين مشکل بايد با ارايه استاندارد واحد حل شود.
۱۱۲ / ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا