پرونده GC ها در کميته محرمانه کميسيون اصل ۹۰ است

تيمور علي عسکري در گفت وگو با خبرنگار موبنا اظهارداشت: کميسيون  اصل ۹۰ درصدد است با حضور وزير ارتباطات  و پيمانکاران عام جلسه اي را براي رسيدگي  به اين پرونده  تشکيل دهد.وي با اشاره به اين که  تا کنون چندين بار براي تشکيل  اين جلسه به کميسيون اصل ۹۰ تاکيد شده است، اظهار داشت: اما …

تيمور علي عسکري در گفت وگو با خبرنگار موبنا اظهارداشت: کميسيون  اصل ۹۰ درصدد است با حضور وزير ارتباطات  و پيمانکاران عام جلسه اي را براي رسيدگي  به اين پرونده  تشکيل دهد.
وي با اشاره به اين که  تا کنون چندين بار براي تشکيل  اين جلسه به کميسيون اصل ۹۰ تاکيد شده است، اظهار داشت: اما به دلايل گوناگون  تا کنون  اين جلسه رسيدگي تشکيل نشده  و در دستور کار  کميسيون  قرار نگرفته است.
اين نماينده  مجلس خاطر نشان کرد: دستور کار اين جلسه رسيدگي به حقوق  پيمانکاران  خواهد بود.
بااينکه از شروع فعاليت پيمانکاران عمومي پروژه موسوم به GC ها سه سال مي گذرد، اما هنوز از اتمام اين پروژه خبري نيست.
پروژه فاز ۳ توسعه شبکه ارتباطات سيار که به منظور راه اندازي ۴ هزار و ۷۰۰ سايت BTS تلفن همراه در اوايل سال ۸۴ به سه GC بهين ارتباط مهر ، خدمات اريکسون و پارس ايراتل سپرده شد، اين پيمانکاران را متعهد کرد تا در ارديبهشت ماه سال ۸۵ اين پروژه را به کارفرما ( اپراتور اول) تحويل دهند اما پس از گذشت دو  سال هنوز خبري قطعي از اتمام آن به گوش نمي رسد.
  به گفته مدير عامل شرکت ارتباطات سيار  تا کنون  82 درصد اين پروژه به اتمام رسيده و پيمانکاران از ۴ هزار و ۷۰۰ سايت مورد تعهد، موفق به راه اندازي ۳ هزارو ۹۳۰ سايت شده اند که يک هزار و ۲۲۲ سايت از اين تعداد نيز تاييد کيفيت گرفته است. 
 همچنين رئيس کميته  مخابرات  کميسيون صنايع و معادن  در اين باره  گفت: در شرايط فعلي  چنانچه   شرکت ارتباطات سيار در خصوص پرونده GC ها  با پيمانکاران عمومي به  تفاهم لازم  نرسدT رسيدگي به اين پرونده به مجلس هشتم موکول  مي شود.
۱۱۷/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا